הוכרזו: Huawei Honor Watch S1 ו-Honor Pad 2 – טאבלט ושעון חכם חדשים למותג הונור

Huawei Honor Pad 2 Huawei Honor Pad 2 או MediaPad 2

אמש (ג’, 18.10) קיימה יצרנית הסמארטפונים הסינית, וואווי, אירוע הכרזה בסין, בו הציגה באופן רשמי את מיטב חידושיה עבור מותג הסמארטפונים “הונור” שבבעלותה. למרבית תשומת הלב באירוע זכה סמארטפון ה-Honor 6X, אשר מגיע עם מערך צילום כפול, מפרט בינוני ותג מחיר אטרקטיבי. עם זאת, היצרנית חשפה שני מוצרים נוספים ולא פחות חשובים, הם השעון החכם Honor Watch S1 (או Honor S1ׂ) והטאבלט Honor Pad 2, אליהם מתייחסים ברשת גם בשמות Huawei Watch S1 ו-MediaPad 2, בהתאמה.

Huawei Honor Watch S1
Huawei Honor Watch S1

Honor Watch S1

השעון החכם החדש שחשפה וואווי באירוע ההכרזה אמש מציע למשתמשיו צג עגול הממוקם מעל למבנה מתכת נעים למראה. בראש יכולותיו של השעון, שמיועד בעיקר לחובבי ספורט, נמצא עמידות מלאה במים עד לעומק של 50 מטרים יחד עם עמידות בפני אבק תחת תקן IP6X. מתחת למכסה המנוע של שעון הספורט נמצא מגוון חיישנים לניטור אחר פעילותו הגופנית של המשתמש, בהם מד דופק, מד צעדים ועוד. יש להדגיש כי מערכת ההפעלה שתרוץ על השעון אינה Android Wear.

נוסף על כך, ה-Honor S1 (או Huawei Watch S1), שמשקלו כ-35 גרם בלבד, מציע שלל רצועות ספורט הניתנות להחלפה, חיי סוללה מרשימים שיעמדו על כ-6 ימי עבודה מלאים תחת טעינה אחת ואף תמיכה בשירות תשלומים דיגיטליים (הבלעדי בסין). כמו כן, יש להדגיש כי השעון יחובר לסמארטפון דרך אפליקציה ייעודית ויהיה באפשרותו להציג התראות. מחיר ה-S1 עומד על 699 יואן (כ-400 שקלים) והוא יהפוך זמין לרכישה ב-25 לאוקטובר. 

Huawei Honor Pad 2 או MediaPad 2
Huawei Honor Pad 2 או MediaPad 2

Honor Pad 2

יצרנית המובייל הסינית וואווי אינה זרה לשוק הטאבלטים המגוון והיא מצרפת לחגיגה כעת גם את מותג הונור שבבעלותה. דגם ה-Honor Pad 2 (או Huawei MediaPad 2) כולל צג IPS LCD בגודל 8 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 616 הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 1.7GHz וזיכרון RAM בנפח 3GB.

נוסף על כך, מציע מפרט הטאבלט צמד מצלמות ברזולוציית 8 ו-2 מגה פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה, סוללת 4,800mAh, זיכרון אחסון בנפח של 16 או 32 גיגה-בייט וכן תמיכה בקישוריות בלוטות’ 4.1, Wi-Fi ואף קישוריות סלולר 4G LTE בדגמים הנתמכים. מערכת ההפעלה שתרוץ על הטאבלט היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו, ועליה נמצא את ממשק EMUI 4.1.

מבט מהצד: Huawei Honor Pad 2 או MediaPad 2

מבט מהצד: Huawei Honor Pad 2 או MediaPad 2

ה-Honor Pad 2 יוצע לרכישה במחיר התחלתי של 999 יואן סיני (כ-570 שקלים) לדגם הבסיס שכולל 16GB אחסון ותמיכה בקישוריות WiFi בלבד. הטאבלט יחל להגיע למשתמשים ב-25 לאוקטובר, אם כי ניתן יהיה להזמינו בסין כבר החל מה-19 לחודש.

בשלב הנוכחי לא ברור האם צמד המוצרים החדשים למותג הונור יפרצו את גבולות המעצמה האדומה ויגיעו לשווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים