סמסונג מתעצבנת על הגיימרים: Note 7 לא אמור להיות מוצג כפצצה במשחקים

מוד הפצצה של Galaxy Note 7 ב-GTA V מוד הפצצה של Galaxy Note 7 ב-GTA V

לאחרונה הודיעה סמסונג לכל משתמשי ה-Galaxy Note 7 לכבות את מכשיריהם ולהחזירם לחנות מהר ככל הניתן, עקב בעיית התלקחות. מאז התגלתה הבעיה, גולשי האינטרנט החלו לפזר בדיחות אודות ה-Galaxy Note 7 המועד לתקלה. תוך זמן קצר הפך ה-Note 7 לשם נרדף למכשיר מסוכן שיכול להתלקח בידי המשתמש, וייצורו הופסק לחלוטין.

בדיחה אחת הלכה רחוק יותר מכל האחרות: גיימר עם חוש הומור שתל את המכשיר הנייד של סמסונג במשחק Grand Theft Auto V הפופולארי (או בקצרה, GTA). כעת, ניתן היה להשתמש ב-Note 7 כפצצה. השחקן יכל לשלוף את המכשיר המסוכן, להשליך אותו הרחק, ולצפות בו מתפוצץ בעוצמה בלחיצת כפתור. העדכון למשחק הופץ בתור מוד (Mod) אותו כל אחד יכול להוריד ולנסות בעצמו. המוד התפרסם מאוד באמצעות סרטון יוטיוב שהפך לויראלי.

סמסונג תבעה את הסרתו של הסרטון מיוטיוב
סמסונג תבעה את הסרתו של הסרטון מיוטיוב

סמסונג, מסתבר, לא אהבה את הבדיחה, ופעלה להסרתו של הסרטון המקורי מ-YouTube. למרבה הצער של החברה הדרום קוריאנית, היות ומדובר במוד שכל אחד יכול להוריד, שחקנים אחרים התקינו אותו והסריטו סרטונים רבים בכיכובו של המכשיר המתלקח. עד כה התפרסמו אינספור סרטונים המציגים את הטלפון של החברה מתפוצץ בשלל אזורים במשחק, משמיד כלי רכב, עוברי אורח וכן הלאה. לא נראה כי סמסונג תהיה מסוגלת להשתלט על כל הסרטונים הללו.

בינתיים תוכלו להנות משלל סרטונים משעשעים המציגים את ה-Galaxy Note 7 בתור פצצה במשחק GTA, ואפילו להוריד את התוסף בעצמכם (בגרסת המחשב האישי). את המוד תוכלו למצוא כאן בחינם, ולפי נתוני האתר כמעט 8,000 גיימרים כבר הורידו את התוסף. גם אם ה-Note 7 הוחזר לכל החנויות בעולם האמיתי, אין ספק שהמכשיר עדיין בשיאו במשחק האקשן הפופולארי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים