דיווח: LG עשויה להיות ספקית הסוללות עבור מכשיר הדגל Samsung Galaxy S8

LG (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה והמובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, עשויה לבחור ביריבתה מהמולדת LG כספקית העיקרית של סוללות עבור מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה, הוא Galaxy S8, זאת בהמשך לתקלת הסוללות המתקלחות ב-Galaxy Note 7 שטרם נפתרה. כך מעיד דיווח חדש של מגזין The Korea Herald שמצא דרכו אל הרשת במהלך סוף השבוע.

על פי הדיווח, סמסונג בוחנת כיום מספר אופציות עבור אספקת הסוללות ל-Galaxy S8, כאשר בין שלל הספקיות נמצאת גם LG Chem, חטיבת הכימיקלים והאנרגיה של LG. העברת הסוללות לספקית צד שלישי צפויה להתבצע אף על פי שלסמסונג חטיבת סוללות עצמאית הקרויה Samsung SDI. הסיבה לכך, כפי שניתן להסיק בקלות, הינה על מנת להמנע מהסיכוי שתקלת הסוללות המתחממות ומתלקחות שב-Galaxy Note 7 לחזור בשנית, שכן את סוללות המכשיר לפני הליך הריקול הראשוני סיפקה חטיבת סמסונג SDI.

מכשיר ה-Galaxy Note 7 לאחר שהתלקח (מקור: Android Authority)
מכשיר ה-Galaxy Note 7 לאחר שהתלקח (מקור: Android Authority)

את הדברים העולים מן הדיווח אישר נציג סמסונג שמסר בנושא: “אנו בוחנים מספר ספקים, כולל LG Chem“. כפי שניתן להסיק מדברי נציג החברה וכן על פי פרטי הדיווח, סמסונג טרם החליטה באופן סופי מי תהא הספקית אותה היא תבחר עבור סוללות ה-S8.

נזכיר כי לאחר חקירת סמסונג בנושא, מסרה זו כי תקלת מכשירי ה-Galaxy Note 7 המתלקחים נגרמת כתוצאה מפגם בייצור סוללות הליתיום-יון המשולבת במכשיר, ולכן הועבר ייצורן לחברת ATL הסינית ומכירת מכשירי ה-Note 7 חודשה במסגרת הריקול. עם זאת, גם לאחר מכן התקבלו דיווחים רבים אודות מקרי התקלחות והתחממות יתר של המכשיר, ולכן החליטה סמסונג לעצור את ייצורו באופן סופי, כאשר חקירת החברה בנושא טרם הסתיימה.

בהתאם לכך, נראה שסמסונג אינה מעוניינת לקחת סיכון כי הסערה תחזור בשנית, והפעם תתרחש בסדרת ה-Galaxy S הפופולרית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים