הטלוויזיות של שיאומי יבצעו עליה לישראל בשנה הבאה לצד חנויות קונספט עבור המותג

טלוויזיה Xiaomi Mi TV 3 (תמונה: Xiaomi) טלוויזיה Xiaomi Mi TV 3 (תמונה: Xiaomi)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה אתמול (ג’, 25.10) על שני מכשירי סמארטפון חדשים, האחד מהם הינו מכשיר הדגל Mi Note 2 בעל מסך ה-5.7 אינץ’ ואילו השני, ה-Mi MIX, שהיה להפתעה הגדולה של אירוע ההכרזה, והציג מסך ענק בגודל 6.4 אינץ’ עם יחס מסך-גוף מרשים שלא נראה במכשירי סמארטפון עד כה.

עם תום אירוע ההכרזה, שוחחנו עם אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בישראל מטעם קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי לישראל, כדי להבין האם המכשירים החדשים שהציגה החברה זה עתה יעשו עליה ארצה. קורנפלד ציין בפני גאדג’טי כי דגם ה-Mi Note 2 יגיע לישראל ביבוא רשמי, אולם בשלב זה לא נזכה לראות את דגם ה-Mi Max, לפחות לא בטווח הקרוב. שיאומי עצמה הציגה דגם בינלאומי עבור מכשיר ה-Mi Note 2, בעוד דגם ה-Mi MIX הוצג עבור השוק הסיני בלבד, כך שמראש ניתן היה לצפות כי לא יגיע כל כך מהר לשווקי המערב.

הרחבת מותג שיאומי בישראל

מעבר למכשירי סמארטפון, מוטבע המותג של שיאומי על מגוון רחב של מוצרים. חלקם מפותחים על-ידי שיאומי עצמה, חלקם הצטרפו לחברה לאחר ביצוע רכישות או השקעות ביצרניות מוצרים שונים, וחלקם נמכרים תחת מותג שיאומי דרך שיתופי פעולה עם יצרני מוצרים עימם החליטה שיאומי לשתף פעולה.

מנהל מותג שיאומי בישראל, אבי קורנפלד ומנהל המוצר בשיאומי, הוגו בארה
מנהל מותג שיאומי בישראל, אבי קורנפלד, ומנהל המוצר בשיאומי, הוגו בארה (תמונה: אבי קורנפלד)

המותג של שיאומי נוגע ביותר מרק טלפונים, אף שהטלפונים הם המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה. כדי לנסות ולחזק את מותג Xiaomi בישראל, ציין בפנינו קורנפלד כי בתכניותיה של המילטון לפתוח חנויות קונספט עבור המותג, בהן יימכרו מוצרי החברה. לדברי קורנפלד, את החנויות מתכננים בהמילטון לפתוח במיקומים מרכזיים, כך שיהוו חנויות דגל, אולם מיקום מדויק ומועד השקה לא נמסרו לנו בשלב זה.

החדשות הגדולות ביותר הנוגעות לאותן חנויות בפרט, ולמותג שיאומי בישראל בכלל, נוגעות למוצרים אותן מתכננת קבוצת המילטון לייבא לישראל. בהמילטון ציינו בפנינו את הרצון להציג מוצרים מעבר לסמארטפונים בעבר, וכעת מציין קורנפלד בפני גאדג’טי כי גם מסכי הטלויזיה של שיאומי עתידים להגיע לישראל באופן רשמי, יחד עם תוכנה המותאמת לארץ. הטלויזיות צפויות לעשות עליה החל מהרבעון השני של שנת 2017.

בדומה לנוהגה עם מוצריה האחרים, מספקת שיאומי גם עבור קטגוריית הטלוויזיות תמורה נאה למחיר. דגם ה-Xiaomi Mi TV 3S אותו הציגה בחודש מרץ האחרון, זכה לאחרונה לרענון המתהדר במסך בגודל 65 אינץ’ עם פאנל מבית סמסונג בעל רזולוציית תצוגה 4K UHD, מעבד 64-ביט מדגם Amlogic T966 המציע ארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.8GHz ואת המאיץ הגרפי Mali-T830 לצד זיכרון עבודה בנפח 2GB RAM ואחסון של 8 גיגה-בייט. הטלוויזיה מציעה גם תמיכה בבלוטות’ 4.0, ב-WiFi מתקן 802.11ac, תומכת ב-HDR וב-OpenGL 3.1. מחירה, כפי שהוצג על-ידי שיאומי, עומד בסין על 4,999 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-2,850 שקלים (לפני שקלול מסים, כמובן).

פרט לטלויזיות, צפויה קבוצת המילטון להציג בישראל גם מוצרים נוספים, אחד מהם עשוי להיות קופסת הטלויזיה (סטרימר) Mi Box, אותה הציגה שיאומי עוד בתחילת השנה שעברה.

בישראל כבר קיימות חנויות קונספט למותגים של סמסונג ו-LG, כאשר גם אפל זוכה לייצוג לא דל דרך שותפות מקומיות כמו איידיגיטל ואייסטור בישראל. שילוב חנויות דגל של חברת שיאומי עשוי לדחוף את המותג קדימה בישראל ואולי אף להפוך את שיאומי לאחד מהמותגים המובילים בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים