הוכרז: Microsoft Surface Book i7 – עד 16 שעות סוללה ומעבד הדור השביעי של אינטל

Microsoft Surface Book i7 (תמונה: מיקרוסופט) Microsoft Surface Book i7 (תמונה: מיקרוסופט)

את מחשב ה-Surface Book החדשני איך צורך להציג. הוא הושק בשנה שעברה ומשלב את חווית השימוש בטאבלט יחד עם הנוחות והיציבות של מקלדת לפטופ מלאה. באירוע שקיימה הערב, הכריזה מיקרוסופט על רענון קטן ל-Surface Book, עם מאפיינים חיצוניים זהים וקרביים משופרים.

המחשב החדש מציע מעבד Intel Core i7 מדור Kaby Lake האחרון. לצד המעבד פועל כרטיס מסך מדגם NVIDIA GeForce GTX 965M (לצערנו לא מסדרת 10 העדכנית) והם מייצרים יחדיו 1.9 טרה-פלופ של כוח עיבוד. למחשב מערכת קירור משודרגת, שתעזור לו להיפטר מהחום העודף שייוצר.

בנוסף לכוח העיבוד, שדרגה מיקרוסופט בצורה משמעותית גם את הכוח המניע של המחשב – הסוללות. למחשב החדש סוללות גדולות בהרבה, אשר מסוגלות להזין אותו במשך זמן רב – עד 16 שעות שימוש רצופות. על מנת להמחיש את השדרוג המשמעותי בעוצמת העיבוד, ציינה מיקרוסופט כי למחשב המעודכן יש עוצמה גרפית גבוהה פי שניים משל הדור הקודם – ופי שלושה מלמחשב ה-Macbook Pro החזק ביותר מבית אפל.

מחשב Microsoft Surface Book i7

המחשב זמין לרכישה מוקדמת בארה”ב כבר עכשיו, ויושק ב-10 בנובמבר. הוא יוצע לרכישה בשלושה נפחים שונים: 256 גיגה-בייט, 512 גיגה-בייט וטרה-בייט אחד. הגרסה הקטנה ביותר תוצע לרכישה בעבור 2,399 דולר (שהם כ-9,200 שקלים), גרסת ה-512GB תוצע לרכישה בעבור 2,799 דולר (שהם כ-10,800 שקלים) בעוד שגרסת הטרה בייט תוצע לרכישה בעבור 3,299 דולר (שהם כ-12,700 שקלים).

מיקרוסופט ציינה באירוע ההשקה כי יש ברשותה מחשב Surface המתאים לכל אחד ואחד מבני האדם, ושכחה לציין כי מדובר בדגמים שאינם מתאימים לכל כיס. היינו שמחים לראות את מיקרוסופט משיקה בעתיד גם מספר אופציות תקציביות, על מנת שכולם יוכלו להנות מן החומרה המשובחת אותה היא מציעה ובמחיר שפוי יותר לכל כיס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים