הוכרז: ZTE Axon 7 Max – עם מסך 6 אינץ’ ומערך צילום כפול

ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE) ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE)

בדיוק כפי שציפינו ובהתאם לכל הדיווחים, השמועות והטיזרים שצפו ברשת במהלך החודשים האחרונים, חשפה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, ZTE, את ה-Axon 7 Max, פאבלט חדש לסדרת מכשירי הדגל אקסון 7 שמביא עימו מפרט ביניים לצד פיצ’רים שנשאלו ממכשירי דגל מהשורה הראשונה.

ראשית, כולל ה-ZTE Axon 7 Max מבנה מתכת מלא הדומה לא מעט לזה של אחיו הקטן, האקסון 7, כאשר חלקו הקדמי מכוסה זכוכית 2.5D מעוגלת, המתמזגת לתוך מסגרת וגב עשויי אלומיניום. בגב המכשיר נקטע מבנה האלומיניום המרשים על-ידי מספר אלמנטים מרכזיים: צמד פסי אנטנה הממוקמים בחלקו התחתון והעליון, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, וגולת הכותרת שבמכשיר – מערך צילום כפול בעל 2 חיישנים נפרדים.

ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE)
ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE)

בחלקו התחתון של המכשיר החדש נמצא מחבר טעינה מסוג USB Type-C לצד הרמקול הראשי, זאת לאחר שהיצרנית החליטה לוותר על מערך הרמקולים הסטריאופוניים הפופולרי במכשיריה. אך יש גם צד חיובי לכך: בעקבות ביטול הרמקולים הקדמיים, הצליחה ZTE לצמצם את שוליי המכשיר באופן משמעותי במיוחד ויחס המסך-גודל מכשיר של הסמארטפון הצעיר עומד על 84%.

אם כבר אנו מדברים על המסך, נזכיר כי מדובר במסך בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD בלבד, המשלב טכנולוגיה בשם Naked 3D שתאפשר למשתמשים, כך על פי היצרנית, לצפות בתוכן תלת מימד ללא הצורך במשקפיים מיוחדים. שאר המפרט כולל: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 625 בעלת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53, זיכרון RAM בנפח 4GB, רכיב אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט ושבב עיבוד אודיו מסוג AK4962.

עוד כולל המפרט סוללה בעלת קיבולת מירבית של 4,100mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0, חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי וכמובן מערך צילום כפול בגבו הכולל שני חיישני 13 מגה פיקסל יחד עם פוקוס לייזר אוטומטי ופלאש LED כפול. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו.  את ה-ZTE Axon 7 Max מתמחרת היצרנית ב-2,999 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,710 שקלים, לפני חישובי מיסים.

ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE)
ZTE Axon 7 Max (מקור: ZTE)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים