Acer מכריזה על מסך Quad HD בגודל 27 אינץ’

מסך Acer BE270U (תמונה: יח"צ Acer) מסך Acer BE270U (תמונה: יח”צ Acer)

יצרנית המחשבים אייסר (Acer) הכריזה על ה-BE270U, מסך מחשב בגודל 27 אינץ’ המציע רזולוציית Quad HD. במסך שולב פאנל המיוצר בטכנולוגיית IPS, המספקות זוויות צפייה רחבות ושחזור צבעים טבעי ומדוייק. קצב הריענון של המסך עומד על 75 הרץ, גבוה במעט מקצב הרענון הסטנדרטי העומד על 60 הרץ. מרחב הצבעים של המסך מכסה 100 אחוזים מתקן sRGB, כך שהוא מתאים עבור גרפיקאים.

הבהירות המירבית של הפאנל עומדת על 350 ניט, בעוד שיחס הניגודיות (כך טוענת Acer) עומד על 1:1,000,000. לא קיים פאנל בעולם שמגיע ליחס כה גבוה (גם מסכי ה-LCD ביותר מגיעים לאלפים בודדים), אך המספר מופק באמצעות חישוב של “ניגודיות דינמית” המחשיבה טריקים דוגמת החשכה מקומית והתאמה לתוכן ולא מציגה את הניגודיות האמיתית של המסך.

מסך Acer BE270U (תמונה: יח"צ Acer)
מסך Acer BE270U (תמונה: יח”צ Acer)

בגזרת החיבורים תקבלו חבילה הכוללת חיבור DisplayPort, חיבור mini-DisplayPort וזוג חיבורי HDMI תומכי MHL לחיבור מכשירים ניידים. במסך שולבה רכזת USB 3.0 בעלת זוג יציאות. על השמע שולטים זוג רמקולים צנועים בעוצמת שני וואט, שככל הנראה לא יספיקו להרבה יותר מניגון צלילי ההתראה של מערכת ההפעלה.

המסך החדש זמין לרכישה כבר עכשיו בארה”ב בעבור מחיר של 499 דולרים, הם כ-1,900 שקלים חדשים. הוא מגיע עם שלוש שניות אחריות ובשלב זה לא ברור האם יושק גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים