הודלף: סמסונג עובדת על דור המשך ל-Galaxy Note 7

Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג) Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג)

במהלך החודשים האחרונים, כשסערת הסוללות המתלקחות והליך הריקול הכפול של מכשיר ה-Galaxy Note 7 עוד חגגו בכותרות אתרי הטכנולוגיה והחדשות ברחבי העולם, עלו הערכות כי המכה שקיבלה סמסונג בעקבות מהלך זה הינה כה קשה, עד שזו תוותר לחלוטין על סדרת מכשירי ה-Note הפופולרית. אך נראה שכל אלו הקדימו להספיד את סדרת הפאבלטים, כאשר מדליף המובייל אוון בלאס מאשר כעת כי סמסונג עובדת על דור ההמשך ל-Galaxy Note 7.

לטענת בלאס, אחד ממדליפי המובייל הפופולריים והאמינים ביותר כיום, במשרדי היצרנית הדרום-קוריאנית סמסונג מפותח כיום דור ההמשך לנוט 7 תחת שם הדגם SM-N950, זאת בניגוד ל-SM-N930 עבור קודמו. שם המכשיר, עם זאת, טרם נחשף, אך המהלך ההגיוני ביותר מצד סמסונג יהיה לכנות אותו בשם המובן מאליו Galaxy Note 8.

באותה נשימה שיתף אותנו בלאס כי למכשיר ה-Galaxy S8 אכן יהיו מספר דגמים שונים, ואלו מפותחים תחת שמות הדגם SM-G950 ו-SM-G955. בהתאם לכך, ניתן להעריך כי אף שכלל מכשירי הסדרה צפויים להגיע עם מסך קמור, ככל הנראה יגיע המסך בשני גדלים שונים (ייתכן 5.1 ו-5.5 אינץ’ וסביר פחות שיהיו 5.7 ו-6.2 אינץ’).

דיווחים קודמים בנושא ה-Galaxy S8 מתנגחים האחד בשני ומציגים תמונה שאינה כה ברורה, אם כי על פי רובם יגיע המכשיר עם מסך נטול שוליים אמיתי, ללא כפתור בית, קורא טביעות אצבע שיוטמע מתחת למסך ועם עוזרת וירטואלית בעלת בינה מלאכותית שתתחרה ב-Siri של אפל. מועד ההכרזה על מכשירי הסדרה, על פי הדיווח האחרון בנושא, עשוי להידחות מסוף חודש פברואר הקרוב לחודש אפריל 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים