טריילר מלא ראשון לסרט “הרוח שבמעטפת” בכיכובה של סקרלט ג’והנסון

סקרלט ג’והנסון מתוך “הרוח שבמעטפת” (קרדיט תמונה: Paramount Pictures)

לאחר מספר טיזרים, אולפני פרמאונט (Paramount) חשפו את הטריילר הראשון ל”הרוח שבמעטפת” (Ghost in the Shell), המבוסס על ספרי מאנגה, כמו גם על סרטי וסדרות אנימה. הטריילר נחשף באופן מאד הולם בטוקיו, בירת יפן, בה מתרחש עיקר הסיפור.

“הרוח שבמעטפת” עוקב אחר לוחמת קיברנטית בשם מייג’ור מוטוקו קוסנגי (Major Motoko Kusanagi) המכונה “מייג’ור” בקיצור”, אותה משחקת סקרלט ג’והנסון (Scarlett Johansson). מייג’ור עומדת בראש כוח המשימה הנקרא “מחלק 9” (Section 9), הנלחם בפושעים המסוכנים ביותר ובמורדים הקיצוניים ביותר.

סקרלט ג'והנסון מתוך "הרוח שבמעטפת" (קרדיט תמונה: Paramount Pictures)
סקרלט ג’והנסון מתוך “הרוח שבמעטפת” (קרדיט תמונה: Paramount Pictures)

במהלך הטריילר אנו שומעים את התהייות של מייג’ור על קיומה, כשברקע אנו רואים סצנות אקשן מרהיבות בסביבה עתידנית יוצאת דופן. למעריצי הסדרה יש כמה הפתעות בטריילר, כשהמשמעותית שבהן היא הופעתו הראשונה של באטו (Batou), הסגן של מייג’ור, אותו ישחק פילו אסבאק (Pilou Asbæk).

כמו כן, אנו רואים פעם נוספת את טקשי קיטאנו (Takeshi Kitano) בתפקיד דאייסוקה ארמאקי (Daisuke Aramaki), המפקד של מייג’ור, ולראשונה רואים את ג’ולייט בינוש (Juliette Binoche) בתפקיד ד”ר אוולט (Dr. Ouelet), שמוצגת כמהנדסת שאחראית על מייג’ור.

את הנבל בסרט יגלם מייקל פיט (Michael Pitt) מ”אימפריית הפשע” (Boardwalk Empire). מעריצי הסדרה יכירו את קוזה (Kuze), נבל שדווקא לא הופיע עדיין בשלב זה של הסיפור, כך שהסרט לא יהיה אדפטציה מדויקת של האנימה והמאנגה. קוזה הופיע בטריילר בסופו, רק כצללית.

“הרוח שבמעטפת” צפוי לצאת בארצות הברית ב-31 במרץ 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים