שובר קופות: דוקטור סטריינג’ רושם הכנסות של כחצי מיליארד דולר

מתוך "דוקטור סטריינג'" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “דוקטור סטריינג'” (תמונה באדיבות פורום פילם)

דוקטור סטריינג’ (Doctor Strange), הסרט החדש ביקום הקולנועי של מארוול (Marvel) בכיכובו של בנדיקט קמברבאטץ’ (Benedict Cumberbatch) עדיין מוביל במכירות כרטיסים, הן בארצות הברית והן בשאר העולם.

הסרט הכניס כבר כ-492.6 מיליון דולר סך הכל, מתוכם כ-339.6 מיליון מחוץ לארצוץ הברית. ביחס לסרטי מארוול אחרים, הוא עקף כבר את “הענק הירוק” (The Incredible Hulk), “קפטן אמריקה” (Captain America: The First Avenger) ואת “ת’ור” (Thor). הוא צפוי לעקוף גם את “אנט-מן” (Ant-Man), שהכניס 520 מיליון דולר סך הכל.

אם נתייחס רק להכנסות מחוץ לארצות הברית, הסרט על הרופא-המכשף עקף גם מועמדים הרבה יותר רציניים, ביניהם “שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy) ו”קפטן אמריקה: חייל החורף” (Captain America: The Winter Soldier).

דוקטור סטריינג'
מתוך: דוקטור סטריינג’, באדיבות פורום פילם

לדוקטור סטריינג’ נרשמה ירידה של 48% במכירות כרטיסים מאז סוף השבוע הראשון, ירידה שנחשבת נמוכה כיום, כאשר אולמות הקולנוע רוויים בסרטים גדולים וחדשים היוצאים כמעט בכל שבוע. למארוול יש סיבות טובות להיות אופטימיים, אך סביר גם ש”חיות הפלא והיכן למצוא אותן” (Fantastic Beasts and Where to Find Them), הספין-אוף ל”הארי פוטר” (Harry Potter) שצפוי לצאת בסוף השבוע הקרוב, ינגוס במכירות של סטריינג’.

בינתיים, “המפגש” (Arrival) של דניס ווילנב (Denis Villeneuve) פתח עם 10.2 מיליון דולר בהכנסות בינלאומיות, פתיחה אופטימית למדי לסרט שצפוי לרוץ באולמות זמן רב, ותקציבו הוא 47 מיליון דולר בסך הכל, סכום זעום ביחס לסרטי הקומיקס וההרפתקאות שמושכים את עיקר תשומת הלב של קהל מבקרי הקולנוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים