שמועה: Meizu Pro 7 יגיע עם מערכת השבבים Kirin 960

Meizu Pro 7 כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo) Meizu Pro 7 כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)

משנה כיוון: לאחר שימוש נרחב במערכות השבבים החזקות והעוצמתיות ביותר מבית מדיה טק, תעשה יצרנית המובייל הסינית מייזו שימוש בשבבי עיבוד מסדרת Kirin המיוצרים על ידי ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי, זאת עבור מכשירי סמארטפון מבית ייצורה. כך גורסת שמועה חדשה שצצה ברשת ומגיעה אלינו ישירות מסין.

לטענת השמועה, הסמארטפון הראשון והיחיד, לפחות נכון לרגעים אלו, לבצע שימוש בשבב עיבוד מבית וואווי יהיה ה-Meizu Pro 7, שבליבו תפעם פלטפורמת העיבוד Kirin 960. זו, שהוכרזה לפני כחודש, מהווה לאחת ממערכות השבבים החזקות ביותר בשוק המובייל וכוללת 4 ליבות עוצמתיות מדגם Cortex-A73 יחד עם 4 ליבות נוספות מסוג Cortex-A53 עבור הביצועים היום-יומיים שאינם דורשים כוח עיבוד רב.

על הגרפיקה יהיה אחראי המאיץ הגרפי Mali-G71, שמגיע בתדר ליבה של 900MHz ומתיימר להציג ביצועים הגבוהים עד פי 3 בהשוואה לקודמו, ה-Mali-T880. נכון לרגעים אלו, הסמארטפונים היחידים המציעים את שבב זה הם מכשירי סדרת Huawei Mate 9 שהוכרזו מוקדם יותר החודש, ה-Mate 9, Mate 9 Pro ו-Mate 9 Porsche Design.

Meizu Pro 7 כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)
Meizu Pro 7 כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)

בשלב זה לא קיימות עדויות נוספות המאשרות את השמועה, אך אנו מעריכים כי אם זו אכן נכונה יחלו אלו לצוץ בקרוב. בעבר ביצעה מייזו שימוש בשבבי העיבוד מסדרת Exynos בייצור סמסונג, אך בשנה האחרונה נראה כי שיתוף הפעולה בין השתיים הופסק.

ה-Meizu Pro 7, כך על פי ההדלפות והדיווחים האחרונים, צפוי להציע מסך נטול שוליים אמיתי מסוג Super AMOLED בגודל 5.62 אינץ’, יחד עם מפרט דגל הכולל: 6GB RAM, סוללה בטכנולוגיית mChrage 4.0 שתטעין את המכשיר מ-0 ל-100 אחוזים תוך כ-40 דקות, רכיב אחסון פנימי בסך 64 או 128 גיגה-בייט, מצלמת סלפי הנשלפת ממגירה החבויה במסגרת המכשיר ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים