הוכרז: Huawei Mate 9 Lite – גרסת שוק הביניים של משפחת המכשירים החדשה

Huawei Mate 9 Lite Huawei Mate 9 Lite

יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי ממשיכה בהרחבתה של משפחת Mate 9. לאחר ההכרזה הראשונית על שני דגמי דגל באירוע מיוחד שנערך בעיר מינכן בתחילת החודש, ובהמשך להכרזה על דגם מתקדם וגדול יותר בתחילת השבוע שעבר, חשפה החברה אמש (ו’) את Huawei Mate 9 Lite. הכרזה זו נערכה באופן שקט וללא אירוע מיוחד, שכן המוצר החדש בסדרה מיועד בעבור השוק הבינוני ומהווה אלטרנטיבה זולה תוך שהוא מתפשר במעט על המפרט הטכני.

כלפי חוץ מנסה וואווי להעניק את אותה החוויה שמעניקים המכשירים היוקרתיים יותר שבסדרה החדשה שלה: גם הפעם מדובר בסמארטפון עשוי מתכת, עם זכוכית 2.5D המחפה על המסך שמלפנים, וכן חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע הממוקם בחלק האחורי.

בצד המפרט, כאמור, מבצעת החברה כמה ויתורים כדי לאפשר תמחור נוח יותר. הסמארטפון מגיע עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים HiSilicon Kirin 655 שפיתחה בעצמה, זו כוללת גם זיכרון RAM בנפח 3GB ואת המאיץ הגרפי Mali-T830MP2. בנוסף, כולל המכשיר רכיב אחסון בנפח 32GB וסוללת 3,340mAh שאינה נשלפת. גרסה נוספת של המוצר תכלול זיכרון RAM בנפח 4GB ורכיב אחסון בנפח 64GB.

huawei-mate-9-lite-back

השוני המהותי בהשוואה לשלושת הדגמים האחרים בסדרה קשור ביכולות הצילום. אף על פי שגרסת הלייט החדשה כוללת מערך צילום כפול עם חיישני 12 מגה-פיקסל ו-2 מגה-פיקסל, כזה שיאפשר לה להפיק תמונות בעומקי שדה שונים, ניתן לשים לב להיעדר המיתוג היוקרתי של חברת לייקה הגרמנית ולהעילמותו של המייצב האופטי. מלפנים ישנה כמובן מצלמת סלפי, שמגיעה הפעם עם חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל.

המכשיר החדש יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Marshmallow 6.0 עליה מולבש ממשק המשתמש EMUI 4.1 של החברה, והוא יהיה זמין בשלושה צבעים: זהב, אפור וכסף. מימדיו: גובה – 150.9 מ”מ, רוחב – 76.2 מ”מ, עובי – 8.2 מ”מ, ומשקל – 162 גרם. מחירו של המוצר, כמו גם מועד השקתו, טרם נחשפו.

לנוחיותכם, להלן השוואה בין דגמי הסדרה, ללא Mate 9 Porche Design:

error

לחצו כאן להשוואה המלאה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים