ZUK Edge דולף לרשת ומציג מסך בעל שוליים מצומצמים

ZUK Edge כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo) ZUK Edge כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)

לפני ימים ספורים שיתפנו אתכם בדברים רשמיים שפרסם צ’אנג צ’אנג, מנכ”ל יצרנית הסמארטפונים הסינית ZUK, ברשת החברתית הסינית Weibo ודרכם אישר את עבודת החברה על סמארטפון בשם ZUK Edge, כאשר תהיות שונות בעניין שמו עלו באוויר. כעת, מביאה אלינו הרשת החברתית הסינית תמונות ראשונות של המכשיר, המציגות אותו במלוא הדרו.

בתמונות החדשות שמגיעות מ-Weibo ניתן לראות כי ה-ZUK Edge מציע למשתמשיו מסך בעל שוליים דקיקים מימין ומשמאל, וכן בחלקו העליון והתחתון. הסיבה לכך שהיצרנית תקרא למכשיר בשם Edge, כך נראה, היא יחס המסך-גוף מכשיר של הסמארטפון, אשר על פי התמונה נראה גבוה למדי. זאת כמובן בניגוד להערכות ראשוניות שהעריכו כי שם המכשיר מגיע לאור שימוש אפשרי במסך קמור או גמיש בצורה מסויימת, בדומה למכשירי סדרות Edge השונות מבית סמסונג.

ZUK Edge כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)
ZUK Edge כפי שדלף לרשת (מקור: Weibo)

עוד עולה מתוך התמונות כי ב”סנטר המכשיר” – השוליים התחתונים שלו, מבצעת שימוש היצרנית על מנת לשלב כפתור בית פיזי שכנראה יציע יכולות זיהוי ביומטרי, כך שאלו לא יהיו מיותרים. מצידה הימני של מסגרת המכשיר נמצא את כפתור הנעילה/כיבוי ומעליו את כפתורי ויסות הווליום.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, צפוי ה-ZUK Edge להציע למשתמשיו מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בנפח 4GB, רכיב אחסון פנימי בסך 32/64 גיגה-בייט, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 820, סוללת 3,000mAh ומערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל וחיישן 8 מגה פיקסל קדמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים