הדלפה חדשה חושפת פרטים אודות המפרט של ה-Snapdragon 835

שלט קוואלקום סנאפדרגון, צילום: גאדג'טי צילום: גאדג’טי

קיומה של ספינת הדגל החדשה מבית קוואלקום, ה-Snapdragon 835, הוכרז לפני ימים ספורים, וכבר עתה עשתה את דרכה לרשת הדלפה חדשה החושפת פרטים אודותיו.

ההדלפה החדשה גורסת כי שם הקוד של המערכת החדשה יהיה MSM 8998, וכי היא תהיה מתומנת ליבות, זאת בשונה מה-Snapdragon 820 ו-821, הכוללות מעבד מרובע ליבות. מערך הליבות יורכב מליבות מסוג Kryo 200 אותן תכננה קוואלקום בעצמה, והן יחולקו לשתי קבוצות: ארבע ליבות עוצמתיות וארבע ליבות חסכוניות, בדומה למערך ה-big.LITTLE מבית ARM.

עוד נחשף כי המערכת החדשה תעשה שימוש במודם מתקדם במיוחד מסוג X16, התומך ברשת דור ארבע וחצי (LTE-A) קטגוריה 16 – זו מספקת מהירות הורדה של עד גיגה-ביט בשנייה (!). המעבד הגרפי במערכת יהיה מסוג Adreno 540, ככל הנראה שדרוג מינורי על פני Adreno 530 בספינת הדגל הנוכחית Snapdragon 821. מערך זיכרון ה-RAM יהיה מתקדם במיוחד ויורכב מארבעה ערוצים של זיכרון LPDDR4 מהיר בתדר 1866Mhz.

בהדלפה נחשפו פרטים גם אודות ה-Snapdragon 660, מערכת-על-שבב חדשה עבור השוק הבינוני שטרם הוכרזה רשמית. שם הקוד שלה יהיה MSM 8976 Plus והיא תכיל שמונה ליבות Kryo מהדור הראשון, ארבע עוצמתיות בתדר 2.2 גיגה-הרץ וארבע חסכוניות בתדר 1.9 גיגה-הרץ. המעבד הגרפי שישולב בה הוא Adreno 512, המודם במערכת יהיה מסוג X10 והיא תיוצר בתהליך ייצור של 14 ננו-מטר.

פרטי ההדלפה על Snapdragon 835

על פי ההדלפה, ספינת הדגל החדשה Snapdragon 835 תושק עוד ברבעון הראשון של השנה הבאה. ה-Snapdragon 660 תושק רק ברבעון השני. כל מה שנותר לנו לעשות כעת הוא להמתין למערכות החדשות והמתקדמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים