טריילר חדש ל”רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים” מדבר עוד על ה”כוח”

תמונה באדיבות פורום פילם

לקראת יציאתו של “רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים” (Rogue One: A Star Wars Story) מוציאה Lucasfilm של דיסני אחת לשבוע ספוט טלויזיוני, כל פעם בנושא מעט שונה, כדי להכין אותנו ליציאת הסרט.

הספוט האחרון נקרא “אמון” (Trust), ומדבר לאו דווקא על האמון שהגיבורים רוחשים זה לזו, אלא על אמון ב”כוח” (The Force), האנרגיה הקוסמית אותה אביריי הג’דיי (Jedi) והסית’ (Sith) מתעלים לשימוש ביכולתיהם, אך שאר הגלקסיה גם מודעת לקיומו ולפולחן סביבו.

אנו למדנו כבר מטריילרים קודמים שאביה של ג’ין ארסו (Jyn Erso), גיבורת הסרט אותה משחקת פליסיטי ג’ונס (Felicity Jones), הוא המהנדס הראשי של כוכב המוות (The Death Star). בקטע החדש אנו רואים מישהי אחרת מדברת אל ג’ין בילדותה. לא ברור אם זו אמה או לא, אבל ברור שזו מישהי קרובה אליה. היא אומרת לה “לסמוך על הכוח”, ונותנת לה תליון עם גביש שעשוי להיות גביש רגיש לכוח, בדומה לגבישים מהם מכינים חרבות אור.

רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים
תמונה באדיבות פורום פילם

“רוג אחת” מתרחש זמן רב לאחר נפילת מסדר הג’דיי, וזמן מועט לפני שלוק סקייווקר (Luke Skywalker) יוצא למסעו. מסדר אבירי הג’דיי לא קיים, ואין מי שינחה את המורדים רוחנית. אך ברור שהכוח, כפי שהג’דיי לימדו אותנו, נמצא בהכל, וכולם מודעים אליו, גם בלי שאנשים מבוגרים בגלימות עם חרבות זוהרות יספרו להם על כך.

“רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים” יעלה למסכים בישראל ב-14 בדצמבר החל משעה 19:00. רכישה מוקדמת לכרטיסים לסרט תחל ביום שני הקרוב, ה-28 בנובמבר, באתרים ובקופות של רשת רב חן ויס פלנט, סינמה סיטי וגלובוס מקס.

לפניכם הספוטים הקודמים, “יחד” תחילה:

“תקווה”:

“חלום”:

“ג’ין וקסיאן”:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים