מדיה-טק עובדת על שבב חדש לשוק הבינוני-גבוה בשם Helio P35

Helio P10 Helio P10, ערכת השבבים של MediaTek עבור ספינות הדגל המוזלות

לאחר שהשיקה מדיה-טק (MediaTek) את צמד שבבי שוק הביניים Helio P20 ו-Helio P15, עובדת בימים אלו ענקית השבבים הטיוואנית על פלטפורמת עיבוד חדשה שתכוון לשוק הבינוני-גבוה, תקרא בשם המסחרי Helio P35 ותיוצר בתהליך 10nm מתקדם, כך גורסת הדלפה חדשה שמקורה ברשת החברתית הסינית Weibo.

שבב העיבוד החדש לשוק הבינוני-גבוה מבית מדיה טק יביא עימו עוצמת עיבוד מרשימה במיוחד שתתקבל באמצעות שילובן של שתי ליבות Cortex-A73 חזקות במיוחד, אשר יוגדרו בתדר ליבה מקסימלי של 2.2GHz. לצידן נמצא 4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz, ו-4 ליבות Cortex-A35 שיספקו מענה לביצועים המינימליים ביותר.

הצצה לאחור

עבור יכולות הגרפיקה של השבב, נמצא מתחת למכסה המנוע שלו את המאיץ הגרפי Mali-G71 שנמצא בשבב השוק הגבוה Kirin 960 מבית וואווי. נוסף על כך, תתמוך מערכת השבבים Helio P35 בזיכרון RAM מסוג LPDDR4, רכיב אחסון מסוג UFS 2.1 וכן בטעינה מהירה בטכנולוגיית Pump Express 3.0. ה-P35, על פי ההדלפה, תחל להגיע מתחת למכסה המנוע של סמארטפונים שונים כבר ברבעון השלישי של 2017, כך שיש לנו עוד לא מעט זמן להמתין בסבלנות.

השבב יתמודד באופן ישיר מול דור שבבי שוק הביניים הבא מבית קוואלקום, ה-Snapdragon 660 עליו טרם הכריזה היצרנית, אך זו צפויה לבצע זאת בחודשים הקרובים כך שהוא יחל להגיע במכשירי פרימיום לשוק הביניים כבר בשנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים