דיווח: אפל בוחנת דגם בעל מסך קמור ברזולוציה גבוהה עבור האייפון 8

קונספט: כך יראה אייפון עם מסך קמור (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

אחת מסדרות הסמארטפונם המעניינות ביותר עבור 2017 היא ללא ספק סדרת מכשירי הדגל הבאה מבית אפל, ששמה צפוי להיות iPhone 7S או iPhone 8 והיא חוגגת בכותרות אתרי הטכנולוגיה ברחבי העולם כבר חודשים רבים, עוד לפני שהושקה סדרת אייפון 7.

אם חשבנו לרגע, לאור הדיווחים האחרונים, כי ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו כבר החליטה בדיוק כיצד יראה דור האייפונים הבא, ייתכן מאוד שטעות בידינו: מגזין הוול-סטריט ג’ורנל מפרסם דיווח חדש ובו הוא חושף כי אפל בוחנת כיום לא פחות מ-10 דגמי אב טיפוס שונים עבור האייפון 8. 

לטענת הדיווח שהתפרסם אמש (28.11, ב’), אפל ביקשה משותפותיה להגביר את העבודה על ייצורו של צג OLED דק ולשלוח לה “אב טיפוס למסך עם רזולוציה גבוהה יותר מאלו של סמסונג“. דברים אלו מפתיעים למדי שכן עד עתה הרזולוציה שהציגו מסכי האייפונים בשנים האחרונות הייתה נמוכה משמעותית מאלו של מכשירי דגל אחרים בשוק המובייל, ובייחוד בהשוואה לצגי ה-Quad HD שמלווים את מכשירי הדגל של סמסונג מזה זמן מה.

הצצה לאחור

צג ה-OLED עליו ביקשה היצרנית להגביר את קצב העבודה, שמיועד לאחד מעשרת הדגמים אותם לכאורה בוחנת היצרנית, יהיה, על פי הדיווח, מסך קמור. בכך תומכים מספר דיווחי עבר יחד עם הערכותיו של אנליסט המובייל המוכר מינג-צ’י קאו, שציין כי דגם הפרימיום לסדרת iPhone 8 יביא עימו מסך OLED בגודל 5.8 אינץ’, מתוכם יהיו פעילים 5.2 אינץ’ בלבד – צעד שתוכל אפל להשיג באמצעות שימוש בצג קמור.

מלבד דגם זה בוחנת אפל בימים אלו לא פחות מ-10 אבי טיפוס שונים עבור סדרת האייפונים הבאה. זו, שצפויה להפוך רשמית במהלך המחצית השניה של 2017, תוצג תוך ציון עשור להכרזה האייפון הראשון על ידי סטיב ג’ובס בקיץ 2007. אז אילו מבין אבי הטיפוס יהפכו לימים למכשירי סדרת iPhone 8 או iPhone 7S? עוד מוקדם לדעת, אך אנו מקווים לקבל עדכונים נוספים בנושא בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים