זוכה בגדול: Overwatch הוא משחק השנה של The Game Awards 2016

בטקס פרסי המשחקים The Game Awards, שנערך השנה בלוס אנג’לס (Los Angeles), התמודדו עשרות משחקים בקטגוריות שונות. עם זאת, נראה שהזוכה הגדולה השנה היא בליזארד: Overwatch, משחק היריות מרובה המשתתפים שפיתחה, קטף את התואר “משחק השנה” כאשר התמודד מול DOOM, Titanfall 2, Uncharted 4: A Thief’s End ומשחק האינדי המצליח Inside.

בנוסף, Overwatch זכה בפרסי המשחק מרובה-המשתתפים (Multiplayer) הטוב ביותר ומשחק הספורט האלקטרוני (Esports) הטוב ביותר. קבוצת הספורט האלקטרוני הטובה ביותר לשנת 2016 היא Cloud 9, שמשחקת בשבעה משחקים שונים, ביניהם League of Legends, Hearthstone וכמובן שוב Overwatch. המשחק זכה גם בפרס על הבימוי הטוב ביותר, שגם הוא הוענק לבליזארד.

נציגי בליזארד חוגגים את קבלת הפרס על במת Game Awards
נציגי בליזארד חוגגים את קבלת הפרס על במת Game Awards

Overwatch קצר פרסים בכל הקטגוריות בהן היה מועמד מלבד שתיים: בקטגוריית הבימוי האומנותי (Art Direction) הוא הפסיד ל-Inside של Playdead, ובקטגוריית משחק הפעולה הטוב ביותר ניצח DOOM, אשר פותח על ידי id Software והופץ על ידי Bethesda.

Overwatch הוא משחק יריות מרובה-משתתפים, בו כל שחקן בוחר דמות אחת מתוך מעל עשרים דמויות ססגוניות ויוצאות דופן, שכל אחת מהן משנה בצורה משמעותית את הצורה בה המשחק מתנהל. הוא זכה לפופולריות רבה עוד לפני יציאתו בזכות אותן דמויות, ומאז השקתו באפריל השנה הוא לא מפסיק למשוך תשומת לב, וכבר עודכן עם שתי דמויות חדשות. “עדיין לא סיימנו, יש בפנינו עוד דרך ארוכה,” סיכמו נציגי בליזארד מעל במת הניצחון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים