הודלף: זהו ה-BlackBerry Mercury – עם מקלדת QWERTY מלאה ומסך מגע

BlackBerry Mercury (הדלפה) BlackBerry Mercury (הדלפה)

במהלך חודש יולי האחרון חשף אחד ממדליפי המובייל האמינים ביותר, אוון בלאס, כי יצרנית התוכנה הקנדית בלקברי עובדת על שלושה סמארטפונים חדשים שיפנו לשווקי משתמשים שונים. מאז, הפכו שניים מתוכם לרשמיים תחת השמות המסחריים DTEK50 ו-DTEK60. כעת, נראה כי האחרון מבין השלושה, בעל שם הקוד BlackBerry Mercury, מתקרב גם הוא להכרזה רשמית, כאשר תמונותיו הראשונות דולפות לרשת.

התמונות החדשות, שמוצאות דרכן אלינו במהלך סוף השבוע האחרון, מציגות את חלקו הקדמי של סמארטפון בעל קווי עיצוב מוכרים למדי עבור היצרנית הקנדית. ניתן לראות מסך מגע (ככל הנראה בגודל 4.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD), בצירוף כפתורי ניווט קפסטיביים. מתחת לאלו נמצאת מקלדת QWERTY מלאה שלא נראתה במכשירי החברה מזה זמן מה.

BlackBerry DTEK60 (מקור: בלקברי)
BlackBerry DTEK60 (מקור: יח”צ בלקברי)

מלבד הפרטים הללו לא ניתן להסיק מידע נוסף מן התמונות, אם כי על פי הדיווח הקודם בנושא יפנה מפרטו הטכני של המכשיר לשוק הביניים בעודו מציע שבב Snapdragon 625 מבית קוואלקום הכולל 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53, מאיץ גרפי מדגם Adreno 506, סוללת 3,400mAh, רכיב אחסון 32 גיגה-בייט, 3GB RAM, מצלמת 18 מגה פיקסל ראשית וחיישן צילום קדמי ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

אף שפיתוח ועיצוב מהכשיר מתבצע במשרדיה של בלקברי הקנדית, צפוי ה-BlackBerry Mercury כמו גם ה-DTEK50 ו-DTEK60, להיות מיוצר בפועל על ידי יצרנית הטכנולוגיה הסינית TCL. מועד הכרזת המכשיר אינו ידוע בשלב זה, אך הדבר צפוי להתרחש בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים