הוכרז: Meizu M5 Note – עם שבב Helio P10, עיצוב מוכר ומחיר נגיש

Meizu M5 Note Meizu M5 Note

בדיוק כפי שהעידו הדיווחים והשמועות מהשבועות האחרונים ובהתאם להזמנותיה של מייזו לאירוע ההכרזה, חשפה היצרנית הסינית מוקדם יותר היום (6.12, ג’) סמארטפון חדש שיצטרף לאינספור מכשיריה עבור השווקים השונים, הוא Meizu M5 Note.

מכשירה החדש של מייזו מגיע ישירות לשוק הביניים, עבורו חשפה החברה לא מעט מכשירים מאז החלה השנה. כמו האחרים, לא שונה ה-M5 Note וכולל מבנה מתכת מלא המוצע בצבעים אפור, כסוף, זהב וכחול, אותו קוטעים שני פסי אנטנה בודדים בגבו. בקידמת המכשיר ניצב מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD יחד עם כפתור בית פיזי המשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. מעל לאלו נמצאת זכוכית הגנה המגיעה בתצורת 2.5D כך שהיא מתמזגת אל יחידת האלומיניום ממנה עשוי המכשיר.

Meizu M5 Note

בעניין מפרטו הטנכי, מציע זה את המערכת על שבב Helio P10 מבית מדיה-טק, שכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 1.8GHz, זיכרון RAM בנפח 3 או 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי הניתן להרחבה בסך 16, 32 או 64 גיגה-בייט וסוללת 4,000mAh בלתי נתנת לשליפה.

מערך הצילום הראשי של ה-Meizu M5 Note כולל חיישן 13 מגה פיקסל בעל מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ופלאש LED צמוד בשתי טמפרטורות צבע, כאשר מצלמת הסלפי שלו מציעה חיישן 5 מגה פיקסל. מימדי המכשיר: 153.6 מ”מ אורך, 75.8 מ”מ רוחב, 8.15 מ”מ עובי ומשקל של 175 גרם.

את ה-Meizu M5 Note, שיריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, תציע החברה לרכישה בסין עבור מחיר של 899 יואן סיני (כ-500 שקלים לפי שער ההמרה נוכחי), עבורם יקבל המשתמש את הגרסה הבסיסית ביותר הכוללת 3GB RAM ו-16GB אחסון.

עבור 999 יואן, הם כ-560 שקלים, יקבל הרוכש 32GB אחסון, אם כי זיכרון הפעולה ישאר זהה. גרסת הפרימיום של הסמארטפון, מנגד, תמכר עבור 1,499 יואן, הם שווי ערך לכ-835 שקלים, ותציע 4GB RAM יחד עם 64GB אחסון.

Meizu M5 Note
Meizu M5 Note


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים