עדכון אנדרואיד 7.0 מגיע למשתמשי LG G5 בישראל

עדכון אנדרואיד 7.0 ל-LG G5 (תמונה: LG) תמונה: LG

מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 החלה לעשות דרכה למשתמשי מכשירי הדגל האחרונים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG Electronics. בהודעה שמסרה LG ישראל, ציינה החברה כי בעלי מכשירי LG G5 בארץ יקבלו את העדכון החל מהיום (ב’, 12.12), זאת כחודש ימים לאחר שהכריזה היצרנית על העדכון. עוד נמסר מהנציגות המקומית כי בעלי מכשירים מדגם LG G5 SE יקבלו גם הם את העדכון בקרוב.

העובדה ש-LG הינה בין יצרניות הסמארטפונים הראשונות בעולם בכלל ובישראל בפרט שהחלה להפיץ את העדכון למערכת ההפעלה החדשה למשתמשיה אינה מפתיעה במיוחד, שכן הסמארטפון הראשון איי פעם שזכה להריץ את פלטפורמת אנדרואיד 7.0 נוגט היה ה-V20 מבית ייצורה. זה, כזכור, נחת על גבי מדפי החנויות בישראל בתחילת חודש נובמבר האחרון, והוא מציע את הגרסה החדשה מותקנת ישירות מן הקופסה.

בין הפיצ’רים הבולטים שמביא עימו העדכון למשתמשי ה-LG G5 בישראל הוא שילובו של שירות השיחות על גבי רשת אלחוטית (WiFi Calling). זה, החל את דרכו במדינתנו הקטנה לפני זמן לא רב עבור לקוחות חברת פרטנר בלבד (נכון לרגעים אלו) ומאפשר לרשימת מכשירים נתמכים קטנטנה לבצע שיחות גם כאשר הם לא מחוברים לרשת הסלולרית של החברה. כך, מצטרף ה-LG G5 ל-LG G4, Samsung Galaxy S6 ו-Samsung Galaxy S6 Edge עבורם זמין הפיצ’ר כבר מחודש אוקטובר.

האם מכשיר ה-LG G5 או G5 SE שברשותכם כבר הספיקו לקבל את העדכון לאנדרואיד נוגט? שתפו אותנו בתגובות!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים