שוב צץ ברשת: אפל תשיק שלושה מכשירי אייפון ב-2017

קונספט: כך יראה אייפון עם מסך קמור (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

הדיווחים לא מרפים: את תשומת הלב ברשת במהלך החודשים האחרונים לא זוכה לקבל סדרת iPhone 7, אלא דווקא סדרת האייפונים הבאה מבית ייצורה של אפל, ששמה המדוייק כעת לוטה בערפל, זאת בניגוד לשנים קודמות בהן בחודשים הראשונים לפני ואחרי השקתם של מכשירי אייפון חדשים זכו אלו לחגוג בכותרות האתרים ברחבי העולם.

כעת, הדלפה חדשה שמגיעה אלינו מן הרשת החברתית הסינית Weibo מעידה כי במהלך השנה הבאה תחשוף הענקית מקופרטינו 3 מכשירי אייפון חדשים. דברים אלו עומדים בשורה אחת מול מגוון נרחב של הדלפות, הערכות, שמועות ודיווחים שזכינו לקרוא בתקופה האחרונה, בראשם עמדו דבריו של אנליסט המובייל הבכיר מינג-צ’י קאו, שמסר כי אפל תחשוף ב-2017 את iPhone 7S, iPhone 7S Plus ו-iPhone 8.

הצצה לאחור

האחרון מבין השלושה, אייפון 8, מפותח על פי הערכות והדלפות תחת שם הקוד Ferrari, ויהיה לדגם הפרימיום החזק, המשופר והעוצמתי ביותר מבין השלושה, בעוד דגם האייפון 7S ו-7S פלוס יציעו סדרת שיפורים מינימלית למדי בהשוואה לדגמי האייפון 7 ו-7 פלוס.

על פי הידוע לנו עד כה, דגם ה-iPhone 8 יביא עימו מגוון נרחב של שיפורים בהם נראה צג AMOLED קמור ונטול שוליים באופן מוחלט בגודל 5.8 אינץ’ מתוכם יהיו פעילים בין 5.1 ל-5.2 אינץ’, עיצוב חדש הכולל זכוכית בחלקו הקדמי והאחורי של המכשיר יחד עם מסגרת מתכתית, שבב עיבוד עוצמתי מדגם Apple A11, יכולת טעינה אלחוטית ממרחק גדול למדי ועוד.

בשלב זה טרם נשמע דבר אודות ממשיך דרך למכשיר ה-iPhone SE, שיחגוג שנה להשקתו בחודש מרץ הקרוב. ההכרזה על שלושת דגמי האייפון הבאים צפויה להתרחש במהלך המחצית השניה של 2017. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים