גוגל מאשרת: נשיק שני שעונים חכמים בתחילת השנה הבאה

צמד השעונים החכמים Google Angelfish ו-Swordfish משמאל לימין, בהתאמה (מקור: Android Police) צמד השעונים החכמים Google Angelfish ו-Swordfish משמאל לימין, בהתאמה (מקור: Android Police)

זה רשמי: ענקית הטכנולוגיה, החיפוש והמובייל האמריקאית, גוגל, תשיק במהלך החודשים הראשונים של השנה הבאה, צמד שעונים חכמים שיהוו לשעוני הדגל של פלטפורמת Android Wear 2.0, ולמעשה יהיו הראשונים איי פעם להריץ את הגרסה החדשה. כך מוסר באופן רשמי ג’ף צ’אנג, מנהל המוצר של מערכת ההפעלה Android Wear בגוגל, זאת במסגרת ראיון שסיפק לאתר The Verge.

מלבד האישור הרשמי הראשון לקיומם של שני השעונים החכמים, אותם הכרנו עד כה בדיווחים תחת שמות הקוד Google Swordfish ו-Google Angelfish, מוסר צ’אנג כי אלו לא יבצעו שימוש במותג Pixel שהחל לצבור תאוצה עם הצגת סדרת הגוגל פיקסל לאחרונה.

הסיבה לכך היא שהשעונים יפותחו וייוצרו על ידי יצרנית צד שלישי באופן הדומה לפועלה של גוגל עם מכשירי סדרת ה-Nexus הפופולרית. צ’אנג לא ציין בדבריו את שם החברה עימה משתפת גוגל פעולה לצורך פיתוח השעונים, אלא רק ציין כי זו ייצרה בעבר שעוני Android Wear.

בכל הנוגע למיתוג השעונים, לא ברור ברגעים אלו איזה שם יבחרו גוגל והיצרנית עימה היא משתפת פעולה עבור השניים, שכן אלו יהיו לשעוניה החכמים הראשונים של החברה. נוסף על כך, עולה מתוך דבריו של בכיר החברה כי אחת מסיבותיה של גוגל לאשר את הדברים בשלב זה היא כחלק ממאמציה לשכנע את קהל לקוחותיה כי לעולם המחשוב הלביש ושוק השעונים החכמים בפרט עדיין קיים ביקוש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים