סמארטפונים חדשים למותג BlackBerry יוכרזו רשמית ב-CES 2017

מוקדם יותר השנה הודיעה ענקית התוכנה הקנדית, בלקברי, כי תסגור את חטיבת החומרה שלה ובמקומה תחבור לחברת TCL, שמאז קיבלה לידיה את האחריות על ייצור כלל מכשיריה של בלקברי. כעת, בהודעה רשמית שהיא משחררת לעיתונות, מודיעה TCL כי תציג במהלך תערוכת CES 2017, שתתקיים בין התאריכים 5 ל-7 בינואר, את דור הסמארטפונים הבא לבית מותג בלקברי הוותיק.

הסמארטפונים החדשים של בלקברי, עליהם לא מסרה TCL כל פרט, יוצגו לצד שאר המכשירים אותם מתכננת החברה להציג בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית השנתית. צעד זה, מוסרת החברה בהודעתה הרשמית לעיתונות, יספק “מבט ראשון על איך מורשת מותג בלקברי תמשיך לחיות דרך דור חדש של סמארטפונים“.

נכון לרגעים אלו לא ידוע אילו מכשירים תציג החברה במסגרת התערוכה, אם כי על פי הדיווחים הקודמים יהיה אחד מן המכשירים ה-BlackBerry Mercury, עליו אנו שומעים מזה זמן מה במסגרת דיווחים חוזרים ונשנים. לטענת אלו, יגיע המכשיר עם מסך מגע בגודל 4.5 אינץ’ בצירוף כפתורי ניווט קפסטיביים ומקלדת QWERTY מלאה.

BlackBerry Mercury (הדלפה)
BlackBerry Mercury (הדלפה)

מפרטו הטכני של המכשיר צפוי לכלול: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53, סוללת 3,400mAh, זיכרון RAM בנפח 3GB ורכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט. מערך הצילום שלו ישלב חיישן צילום ראשי ברזולוציית 18 מגה פיקסל, יחד עם חיישן צילום משני עבור מצלמת הסלפי שיגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים