הרמקול האלחוטי המרחף LG PJ9 יודע להטעין את עצמו אוטומטית

רמקול מרחף LG PJ9 רמקול מרחף LG PJ9 (תמונה: LG Electronics)

בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית, CES 2017, שתתקיים בין ה-5 ועד ה-8 בינואר בלאס וגאס, נבדה, תציג ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG Electronics רמקול אלחוטי חדש המרחף מעל בסיסו – LG PJ9. את פונקציית הריחוף זוקפת LG לאלקטרו-מגנטים הממוקמים בבסיס המגיע לצד הרמקול, זה גם משמש עבורו כעמדת טעינה – המגנטים דוחפים את הרמקול מהבסיס ובכך גורמים לאפקט הריחוף.

בעוד מרשימה פעולת הריחוף של הרמקול, לא בכך מסתיימים היתרונות שלו. LG דאגה לשלב מנגנון המאפשר לרמקול להפסיק לרחף בכל עת בה ישנו צורך לטעינת הסוללה מחדש. הסוללה תספיק לעד 10 שעות עבודה, על פי הצהרת החברה, כאשר לאחר מכן יוכל להיטען באמצעות טכנולוגיית טעינה אלחוטית דרך הבסיס ללא כל הפרעה בניגון המוסיקה.

הרמקול האלחוטי תומך גם בתקן IPX7 להגנה מפני מים (עד מטר אחד למשך 30 דקות) וב-LG מדגישים כי ההגנה נועדה לשימוש בתנאי מזג אוויר שונים (כמו גשם, התזות), ולא התבצע כל אזכור לגבי אפשרות לצלול עם הרמקול מתחת למים.

רמקול מרחף LG PJ9
רמקול מרחף LG PJ9 (תמונה: LG Electronics)

בתוך גופו של ה-LG PJ9 חבוי רמקול רב כיווני המסוגל לספק צלילים ב-360 מעלות, אליו מצטרף סאבוופר הממוקם בבסיס מעליו מרחף הרמקול וזוג רדיאטורים פסיביים המשמשים להדגשת צלילי תחום האמצע והתחום הגבוה.

מחירו של הרמקול או מועד השקתו לא נחשפו בשלב זה. פרטים אלו, ונתונים נוספים אודות מפרטו הטכני ככל הנראה ייחשפו עם הצגתו הרשמית בתערוכת CES הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים