שמועה: שיאומי עשויה לחשוף בקרוב את ה-Xiaomi Redmi Note 4X

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

במהלך חודש אוגוסט האחרון חשפה חברת המובייל הסינית שיאומי את מכשיר הפרימיום לשוק הביניים Redmi Note 4, שהביא עימו עיצוב מתכת יוקרתי יחד עם סוללת ענק, מפרט צנוע למדי ומחיר משתלם ביותר. כעת, צצה ברשת שמועה חדשה אשר מתיימרת לחשוף פרטים ראשונים אודות וריאציה חדשה לסדרה עליה עובדת היצרנית, שתקבל את השם Xiaomi Redmi Note 4X.

על פי פרטי השמועה, דגם הרדמי נוט 4X יהווה לגרסה משודרגת עבור דגם המכשיר שנחשף מוקדם יותר השנה, כאשר מפרטו הטכני יציע זיכרון אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט, 4GB RAM (בניגוד ל-3GB בדגם הסטנדרטי) ואת מערכת השבבים Snapdragon 653 הכוללת 4 ליבות עיבוד עוצמתיות במיוחד מסוג Cortex-A72 ו-4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53. יחד עם אלו נמצא את המאיץ הגרפי Adreno 510 ותמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 3.0.

בכל הנוגע לשאר האלמנטים של ה-Redmi Note 4X, בהם גם עיצובו, ניתן להעריך כי אלו ישארו זהים לרדמי נוט 4 והמכשיר יציע: מבנה מתכת מלא, מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי באמצעות כרטיס MicroSD, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, חיישן צילום קדמי עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל וסוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 4,100mAh.

בשלב זה טרם ידוע מתי והאם תחשוף שיאומי את המכשיר באופן רשמי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים