הוכרז: Lenovo ThinkPad X270 – עם חיי סוללה של 20 שעות

לקראת פתיחתה של השנה החדשה מנצלת לנובו את ההזדמנות ומכריזה על ה-ThinkPad X270 – מחשב עסקי פשוט וצנוע אשר נשאר נאמן לשורשיה העמוקים של הסדרה הוותיקה ומציע חיי סוללה ארוכים במיוחד.

המחשב החדש מציע את עיצוב הפלסטיק הפשטני והסולידי אשר כה מזוהה עם סדרת  ה-ThinkPad. תמצאו כאן את אותם כפתורי העכבר המוכרים ואפילו את כפתור ההצבעה המיתולוגי אשר ממוקם באמצע המקלדת. גם צידי המחשב משדרים מראה עסקי ופרקטי ומלאים בכל טוב: חיבור רשת קווי (Ethernet), יציאת אוזניות, HDMI, חיבור USB-C, שלושה חיבורי USB רגילים, קורא כרטיסי זיכרון ואפילו קורא NFC.

מתחת למכסה המנוע תמצאו מעבד Intel Core מהדור השביעי (Kaby Lake) ולצידו עד 16GB של זיכרון פעולה (RAM) מסוג DDR4 ואחסון SSD בנפח של עד 512GB או כונן קשיח רגיל בנפח של עד 2TB. גודלו של מסך המחשב הינו 12.5 אינץ’ והוא זמין ברזולוצייה של HD או Full HD עם אפשרות למסך מגע. המחשב מציע זמן סוללה של עד 20 שעות, נתון מרשים למדי בהתחשב במשקל ובעובי של 1.3 ק”ג ו-20.3 מ”מ בלבד. הוא ישרוד בגבורה גם את הארוכות שבטיסות.

lenovo-thinkpad-x270-2

ה-ThinkPad מציע מגוון יכולות אשר יקרצו למשתמש העסקי. ראשית, הוא תואם את תקן העמידות הצבאי והמחמיר MIL-SPEC. בנוסף, הוטמעו בו שלל אפשרויות אבטחה מתקדמות, דוגמת קורא טביעות אצבע ומודול חישוב מאובטח (TPM). מערכת ההפעלה המותקנת במחשב הינה Windows 10 בגרסת Signature נטולת כל תוספות מיותרות.

המחשב החדש יוצע לרכישה בארה”ב החל מחודש מרץ בעבור מחיר התחלתי של 909 דולרים ועשוי להפוך ללהיט בקרב ארגונים. בשלב זה לא ברור האם יגיע גם אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים