LG מכריזה על זוג מוצרי שמע אישיים ומעניינים

אוזניות LG Tone Free אוזניות LG Tone Free (קרדיט תמונה: LG)

היצרנית הקוריאנית LG הכריזה על ה-LG Tone Studio, רמקול אישי הנח על הצוואר, ועל ה-LG Tone Free – אוזניות אלחוטיות עם תחנת עגינה צווארית.

ראשון בתור הוא ה-LG Tone Studio – מערכת שמע אישית ללבישה. מדובר במערכת שמע קטנה המורכבת מזוג רמקולים עליונים וזוג רמקולים תחתונים רוטטים אשר מוטמעים במכשיר דמוי פרסה המיועד ללבישה על הצוואר. הרמקול מציע חווית שמע אישית עשירה עם צליל מקיף בשלושה מימדים. הרמקול תוכנן בשיתוף מומחי שמע מ-DTS והוטמע בו ממיר דיגיטלי-אנלוגי (DAC) איכותי (Hi-Fi). ניתן לחבר זוג רמקולי Tone Studio יחדיו על מנת לשמוע מוזיקה יחד עם חבר נוסף.

שני בתור הוא ה-Tone Free. מדובר בזוג אוזניות אלחוטיות לגמרי (בדומה ל-Gear IconX של סמסונג) אשר מתחברות אל רצועת צוואר שצורתה דומה לשל ה-Tone Studio. תחנת העגינה הצווארית מספקת מקום בטוח לאחסון האוזניות, מרחיבה באופן משמעותי את חיי הסוללה שלהן, ובנוסף מספקת למשתמש התראות רטט על שיחות והודעות.

רמקול LG Tone Studio. שיק או שוק? (קרדיט: LG)
רמקול LG Tone Studio. שיק או שוק? (קרדיט: LG)

אוזניות ה-Tone Free מאפשרות לענות או לסרב לשיחה באמצעות פקודות קוליות בלבד ללא שימוש בידיים. עבור מי שאינו מעוניין בלבישה של פרסת העגינה סביב צווארו, LG מציעה תחנת עגינה רגילה המסוגלת להטעין את האוזניות היישר משקע החשמל.

שני המוצרים החדשים יוצגו בתערוכת CES, אשר תערך בעיר האורות לאס ווגאס בין ה-5 ל-8 בינואר. בשלב זה לא נחשפו פרטים אודות מחירי המוצרים, תאריך השקתם או שווקי הפצתם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים