וואווי מתכוננת לחשוף מכשיר חדש לסדרת Honor ב-CES 2017

טיזר וואווי הונור ל-CES

סדרת Huawei Honor תקבל שחקן חדש לשורותיה בימים הקרובים, כך עולה מתוך טיזר שמספקת וואווי דרך חשבון הטוויטר הרשמי של מותג Honor בארה”ב. על פי הטיזר, תחשוף החברה את המכשיר כבר בין יום שלישי לרביעי הקרובים, בליל ה-3 בינואר, בשעות הלילה המאוחרות (לפי שעון ישראל).

וואווי לא חושפת פרטים רבים אודות המכשיר החדש, אולם מספקת רמז עבה במיוחד לשילובו של מערך צילום כפול בגבו, כאשר הכיתוב בטיזר שפירסמה מציין את המילים “Double or Nothing” (כפול או כלום) בעוד את האות ‘O’ בשתי המילים מחליפות שתי עדשות מצלמה.

בעוד לא ברור מה יכלול המכשיר החדש עליו תכריז החברה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017, ניתן לשער כי תהיה זו וריאציה של אחד ממכשירי סדרת ה-Honor שהוצגו בחודשים האחרונים וכוללים מערך צילום כפול גם כן. האחרון מבין מכשירים אלו הוא Honor Magic, שזכה לעיצוב השונה מזה לו הורגלנו מסדרות המכשירים השונות של וואווי.

Huawei Honor Magic
Huawei Honor Magic

הוא כולל מסך AMOLED בעל רזולוציית תצוגה Quad HD בגודל 5.1 אינץ’, מבנה קמור העשוי זכוכית מכל צדדיו, בינה מלאכותית המגיעה לצד מערכת ההפעלה אנדרואיד, יכולת טעינה מהירה במיוחד ומפרט דגל הכולל את מערכת השבבים Kirin 950 ו-4GB RAM (למפרט המלא).

דגם נוסף שעשוי להשפיע על המכשיר אותו תציג וואווי בימים הקרובים ייתכן שיהיה ה-Honor 8. מכשיר זה הוצג לראשונה בחודש יולי 2016 והוא כולל מסך 5.2 אינץ’ בעל רזולוציית Full HD, מעבד בעל 8 ליבות המשולב גם הוא במערכת השבבים Kirin 950, זיכרון עבודה של 3 או 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפחים של 32GB או 64GB עם אפשרות הרחבה, שתי מצלמות 12 מגה-פיקסל בגבו ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל.

Honor 8 (תמונה: Huawei)
Honor 8 (תמונה: Huawei)

לא נותר עוד זמן רב עד שנגלה מה יכלול המכשיר החדש, אולם אין ספק כי זה יושק עבור השוק האמריקאי זמן לא רב לאחר מכן. בישראל לא משווקת נציגות וואווי הרשמית את דגמי סדרת ה-Honor ועד שנשמע אחרת, יש להניח כי לא נראה מכשיר זה מגיע ארצה, לפחות לא ביבוא רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים