הוכרז: Dell Latitude 5285 – מתחרה נוסף ל-Surface Pro

מחשב Dell Latitude 5285 (תמונה: דל) מחשב Dell Latitude 5285 (תמונה: דל)

יצרנית המחשבים האמריקאית דל הכריזה על מחשב ה-Latitude 5285, מתחרה נוסף בשוק המחשבים ההיברידיים אשר נועד להתחרות במלך הקטגוריה: ה-Surface Pro מבית מיקרוסופט.

המחשב החדש מתהדר במסך בגודל 12.3 אינץ’ ולו רזולוציית Full HD, מעט נמוך מהמקובל בקטגוריה. למסך יחס של 3:2 המיטבי לצפיה באתרי אינטרנט ובמסמכים. מתחת למכסה המנוע תמצאו מעבד אינטל מדור Kaby Lake האחרון, ככל הנראה מסדרת Y החלשה והחסכונית. לצד המעבד תקבלו עד 16 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM). עבור האחסון תקבלו כונן SSD בנפח של עד טרה-בייט אחד.

בגזרת החיבורים תמצאו חיבור USB 3.0 בודד בגודל מלא (מצרך נדיר בקטגוריה), זוג חיבורי USB-C, וקורא כרטיסי microSD. תקבלו כאן גם מספר יכולות אבטחה דוגמת קורא כרטיסי אבטחה מסוג FIPS 201, שבב NFC וגם חיישן טביעות אצבע. בדיוק כמו המתחרה מבית מיקרוסופט, ה-Latitue 5285 מציע מקלדת ניתקת ומעמד מתקפל המשולב בגוף בעזרתו הוא נשען על השולחן.

Microsoft Surface Pro 4
מחשב ה- Surface Pro 4. יש דמיון?

המחשב החדש יוצע לרכישה בארה”ב ב-28 בפברואר במחיר 899 דולרים (כ-3,500 שקלים חדשים) עבור הדגם הבסיסי. במחיר דומה תוכלו לרכוש את ה-Surface Pro 4, לו רזולוציה גבוהה יותר וגימור יוקרתי מבית מיקרוסופט, אך ל-Dell עדיין כמה קלפים בשרוול דוגמת יכולות האבטחה המתקדמות והאמינות ושירות הלקוחות המהולל של דל. המקלדת אינה כלולה בערכה ותאלץ להירכש בנפרד. בשלב זה לא ברור האם המחשב החדש יעשה דרכו גם אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים