TCL מכריזה על צמיד חכם ועל מערכת אבטחה ביתית

חברת TCL, יצרנית סדרת הסמארטפונים Alactel הכריזה ב-CES על זוג מוצרים: צמיד חכם ומערכת אבטחה חכמה לבית. הצמיד החכם עונה לשם MOVEBAND BT ומציע מגוון יכולות, אחת מהן היא שליטה על הסמארטפון. בצמיד הוטמעו מספר חיישני תזוזה המאפשרים לו לזהות מחוות פיזיות של המשתמש (דוגמת סיבוב פרק כף היד) ולתרגם אותן לפעולות המתבצעות בטלפון החכם.

ה-MOVEBAND מתקשר עם הסמארטפון באמצעות חיבור Bluetooth 4.2 חסכוני בחשמל על גביו מועברים כל הנתונים. נוסף לזיהוי מחוות, הצמיד עושה שימוש בחיישניו על מנת לעקוב אחר פעילות המשתמש ולנטר את השינה שלו. השעון מסוגל ליידע את המשתמש כאשר מתקבלות התראות בטלפון החכם ומציע עמידות במים בתקן IP67 המאפשרת לו לשהות מתחת למים עד לעומק של מטר אחד במשך חצי שעה. לצמיד קיימת גם גרסה המיועדת לנשים בעלת רצועת עור המותאמת לפרקי כפות ידיים קטנות.

צמיד חכם מבית TCL

נוסף על הצמיד, הכריזה TCL גם על ערכת LIFE לניטור הבית. מדובר במערך של מוצרי הגנה חכמים לבית המסוגלים לתקשר עם רשת האינטרנט ולהעביר באמצעותה התראות על פריצות. הערכה כוללת מצלמת LIFECAM, חיישן LIFESENSE לדלתות וחלונות, חיישן תנועה בשם LIFEDETECT ורכזת LIFECONNECT המתקשרת עם כל החיישנים ומגשרת ביניהם לבין האינטרנט. נוסף על הגנת הבית, המערכת מסוגלת גם לנטר את מצבם של תינוקות ולשדר אות מצלמה מחדרם להורים המודאגים (מוניטור).

שני המוצרים החדשים יוצעו לרכישה החל מחודש מרץ. בשלב לא נמסרו פרטים אודות מחירים ושווקי הפצה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים