הוכרז: Dell XPS 27 – מחשב הכל באחד עם מסך 4K

מחשב Dell XPS 27 (קרדיט תמונה: יח"צ דל) מחשב Dell XPS 27 (קרדיט תמונה: יח”צ דל)

יצרנית המחשבים Dell הכריזה על זוג מחשבי “הכל באחד” (All-in-one): ה-XPS 27 וה-Canvas 27. בעוד שהראשון הוא מחשב רגיל עם מעמד כשל מסך רגיל, השני מיועד להוות משטח עבודה למעצבים ונח במאוזן על השולחן.

מתחת למסך 4K בגודל 27 אינץ’ תמצאו ב-XPS 27 מעבד אינטל מדגם Core i5 או Core i7. בגזרת הזיכרון תקבלו עד 32GB של RAM ולצידו אחסון HDD רגיל בנפח של עד 2TB או כונן PCIe SSD מהיר במיוחד בנפח של עד 2TB. ניתן לרכוש את המחשב בצירוף כרטיס מסך ייעודי מבית AMD, מדגם R9 M470 או R9 M485X. ל-XPS 27 גרסה בעלת מסך מגע וציר המתכוונן המאפשר למחשב לנוח במאוזן על השולחן.

בגזרת החיבורים של המחשב תמצאו חמישה חיבורי USB 3.0, חיבור USB-C (תומך Thunderbolt 3), ויציאות HDMI ו-DisplayPort למסכים חיצוניים. המחשב מכיל מערך שמע משוכלל ואיכותי שעוצב בשיתוף חברת Waves Audio. הוא מורכב ממגברים דינמיים, ארבעה רמקולים רגילים, שני טוויטרים (לתדרים גבוהים) וזוג דיאפגרמות פסיביות (רמקול ללא רמקול המפיק צליל באמצעות רעידות מהרמקולים האחרים). במחשב מצלמת אינפרה-אדום לשימוש עם יכולת הזיהוי Windows Hello.

המוצר השני שהשיקה Dell הוא ה-Canvas 27, המכוון למעצבים ואמנים. מדובר במסך מגע ענק ברזולוציית Quad HD, הנח אופקית על גבי השולחן על מנת להשתמש בו כמשטח ציור או שרטוט. משולב בו מעמד קטן המאפשר להציב אותו בזווית של עד 40 מעלות מהשולחן לקבלת תנוחת עבודה נוחה.

מחשב Dell Canvas (קרדיט תמונה: יח"צ דל)
מחשב Dell Canvas (קרדיט תמונה: יח”צ דל)

ל-Canvas זוג אביזרים המקלים על היוצרים – אחד מהם הוא עט רגיל, בעוד שהשני נקרא Totem – חוגה שניתנת להניח על גבי המסך ולהשתמש בה לשליטה על פעולות שונות, בדומה ל-Dial של ה-Surface Studio מבית מיקרוסופט.

בגזרת החיבורים של ה-Canvas זוג חיבורי USB-C, חיבור USB 3.0, וחיבורי mini HDMI ו-mini DisplayPort. היעדר חיבורי תצוגה בגודל מלא צורם למדי, שכן מדובר במסך עבודה גדול המסתמך על חיבורי התצוגה שלו על מנת לפעול ולא בטאבלט קטנטן וחסר מקום.

מחשב ה-XPS 27 זמין לרכישה כבר עכשיו בארצות הברית במחיר התחלתי של 1,599 דולרים, הם כ-6,150 שקלים חדשים. ה-Canvas 27 יושק במרץ במחיר של 1,799 דולרים (כ-7,000 שקלים חדשים). בשלב זה לא ברור האם המוצרים החדשים יגיעו גם אל מדינת ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים