וואווי שולחת הזמנות לאירוע שתערוך ב-26 בפברואר, האם תחשוף את סדרת Huawei P10?

logo hauwei

תערוכת המובייל השנתית הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017, מתקרבת אלינו בצעדי ענק ונראה כי אף אחת מענקיות הסמארטפונים, למעט אפל האמריקאית, אינה מתכוונת לוותר על המעמד: חברת Huawei, יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם, החלה במשלוח הזמנות לקראת אירוע הכרזה שייערך ביום ראשון, ה-26 בפברואר, זאת כ-24 שעות לפני יריית הפתיחה של התערוכה.

בשלב זה לא ברור מה מתכננת היצרנית לחשוף בפנינו במסגרת תערוכת המובייל. עם זאת, חשוב להדגיש כי בתוכן ההזמנה לאירוע ההכרזה כתבה זו כי היא מתכוונת לבצע את “הצגתו הגלובאלית של מכשיר דגל חדש“.

על פי דברים אלו ההערכה הראשונה שעולה היא כי סדרת מכשירי הדגל הבאה בייצורה, Huawei P10, היא זו שתוצג במהלך האירוע, אך הדבר אינו עומד בקו אחד מול דיווחים קודמים וכן מול התנהלות העבר של היצרנית. כזכור, סדרת הדגל הנוכחית, Huawei P9, נחשפה באירוע הכרזה שהתרחש בלונדון בחודש אפריל של השנה שעברה, מועד בו על פי השמועות האחרונות תציג החברה גם את הסדרה הבאה שלה.

עוד ציינה היצרנית בהזמנה כי באירוע ההכרזה יחלוק עימנו מנכ”ל חטיבת המובייל של החברה את “החידושים האחרונים של וואווי והתפתחויות מרגשות“. בין אותם חידושים והתפתחויות אנו עשויים לראות גרסה חדשה למחשב ה-Huawei MateBook שנחשף בשנה שעברה בתערוכת המובייל בברצלונה, טאבלטים חדשים, סמארטפונים הפונים לשווקים השונים ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים