צפו בטריילר של iBoy – סרט נטפליקס חדש בכיכובה של מייזי וויליאמס

מייזי וויליאמס מתוך “iBoy” (תמונה באדיבות נטפליקס)

חברת נטפליקס (Netflix), ספקית שרותי הצפיה הישירה הגדולה בעולם, היא כיום גם בית הפקה גדול ורציני. סרט חדש מבית נטפליקס, “אייבוי” (iBoy), צפוי לצאת כבר בסוף החודש, עם קאסט שחקנים מוצלח ועלילה יוצאת דופן.

“אייבוי” גוללת את סיפורו של טום (Tom), נער מתבגר רגיל למדי באנגליה, אותו משחק שחקן צעיר בשם ביל מילנר (Bill Milner). לאחר שהוא מוצא את עצמו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון טום מותקף, ושורד בקושי, אך פיסות מהסמארטפון שלו מוצאות את דרכן לתוך מוחו, וננעצות בו בצורה מסוכנת, שמונעת את הסרתן.

כתוצאה מכך, טום מפתח מעין כוחות על המאפשרים לו לפרוץ למערכות מידע מרחוק ולגשת למאגרי המידע הבלתי נדלים של האינטרנט. הוא מנצל את היכולות האלה כדי לצאת נגד התוקפים שלו, שמאחוריהם עומדים האנשים החזקים והמסוכנים ביותר באנגליה.

הילד בסרט "iBoy" מסתכל על העיר הגדולה מהחלון
מתוך “iBoy” (תמונה באדיבות נטפליקס)

לצד מילנר תשחק מייזי וויליאמס (Maisie Williams), המוכרת כאריה סטארק מ”משחקי הכס” (Game of Thrones). וויליאמס תשחק את לוסי, בחורה שטום דלוק עליה, ושאולי קשורה בצורה כלשהי לתוקפים. את הנבל ישחק רורי קיניר (Rory Kinnear), המוכר בעיקר כראש ממשלת בריטניה מהפרק הראשון ביותר של “מראה שחורה” (Black Mirror), וכמפלצת בסדרת האימה “פני דרדפול” (Penny Dreadful).

“אייבוי” יעלה לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס ב-27 בינואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים