נינטנדו חושפת את תאריך ההשקה, המחיר והמפרט המלא של Nintendo Switch

תמונה: Nintendo

באירוע שערכה בליל יום חמישי, הכריזה נינטנדו על כל הפרטים הסופיים אודות ה-Switch, הקונסולה הבאה של החברה: תאריך ההשקה, מחיר המכשיר, מפרט טכני מלא ועוד. אספנו עבורכם את עיקר הפרטים לקראת ההשקה של הקונסולה, שתתרחש ב-3 לחודש מרץ, 2017.

מחירי המכשיר ושירותי האינטרנט

נינטנדו הכריזה כי ה-Switch תעלה 299 דולרים בארצות הברית (כ-1,144 שקלים), ו-279.99 פאונד בבריטניה (כ-1,300 שקלים). תמורת מחיר זה יקבלו הרוכשים את המכשיר הנייד, את עמדת העגינה לסלון, כבל HDMI ואת בקרי הקונסולה הנשלפים עליהם כבר דיווחנו בעבר. אם תרצו לשחק בבקר ה-Pro, המזכיר מעט את השלט של ה-Xbox, תאלצו לשלם עבורו בנפרד.

נינטנדו הכריזה כי שירות האונליין של הקונסולה יוצע בחינם עד הסתיו, ולאחר מכן ידרוש תשלום חודשי במחיר שעדיין לא הוכרז. חוץ מהאפשרות לשחק עם חברים באינטרנט, שחקנים המנויים לשירות יקבלו גם משחק NES קלאסי או משחק סופר-נינטנדו מדי חודש – אך נראה כרגע כי המשחק יהיה זמין רק לחודש אחד עד שיוחלף באחר. לא נראה כי המשחקים יישארו בספרייתכם, בניגוד למשחקים אותם סוני ומיקרוסופט מחלקות מדי חודש למנויים.

מפרט טכני ותכונות

גודלו של מסך המכשיר הינו 6.2 אינטש, ברזולוציה של 1280×720. נינטנדו אישרה כי המסך הוא אכן מולטי-טאץ’ קפסטיבי. המכשיר יגיע עם נפח אחסון של 32 גיגה-בייט, ואפשרות להרחבת הזכרון עם כרטיס microSDXC. ניתן לחבר ל-Switch אוזניות עם חיבור 3.5 מילימטר רגיל, ולמכשיר גם יהיו זוג רמקולים מתחת למסך. נינטנדו אישרה כי המכשיר אכן ישתמש בארכיטקטורת Nvidia Tegra, וניתן יהיה לקנות משחקים שיגיעו על גבי כרטיס ייעודי.

מבנה הנינטנדו סוויצ' (עיבוד: גאדג'טי)
מבנה הנינטנדו סוויצ’ (עיבוד: גאדג’טי)

סוללת המכשיר במצב נייד אמורה להספיק ל-2.5 עד 6.5 שעות משחק בטעינה אחת, בתלות בסוג המשחק ובתנאים בהם תשחקו. ניתן גם לשחק כשהמכשיר מחובר לחשמל. הקונסולה לא תכלול נעילה אזורית, כך שתוכלו לקנות עבורה משחקים בכל רחבי העולם ללא חשש. עד שמונה שחקנים יוכלו לסנכרן את מכשירי ה-Switch שלהם באופן מקומי, כך שיהיה ניתן להתגודד יחדיו ולשחק גם בלי אינטרנט באופן ספונטני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים