יוביסופט מכריזה על שלושה משחקים לקונסולת ה-Nintendo Switch

בהודעה לעיתונות ששחררה בסוף השבוע, הכריזה יוביסופט על שורה של משחקים אותם תביא לקונסולה החדשה של נינטנדו, ה-Switch. הקונסולה החדשה תצא ב-3 למרץ הקרוב, ומחירה יעמוד על 299 דולרים (בארצות הברית).

ראשית הוכרז משחק המוזיקה Just Dance 2017, שלמעשה ידענו על הגעתו כבר זמן מה. המשחק יאפשר עד לשישה שחקנים להצטרף זה לזה עם מכשיריהם במשחק, באמצעות בקרי ה-Joy Con של ה-Switch. בנוסף, הגרסה ל-Switch תגיע עם שיר בלעדי למערכת של נינטנדו, How Deep Is Your Love. זאת בנוסף לעשרות השירים שכבר מגיעים ב-Just Dance 2017 מאמנים כמו ביונסה, קווין ו-Maroon 5.

לאחר מכן הוכרז Rayman Legends Definitive Edition, עדכון למשחק Rayman Legends המצוין משנת 2013. למרות שדווח על שיפורים והפתעות חדשות בגרסה החדשת ה-Definitive Edition, יוביסופט לא חשפה במה בדיוק מדובר. עם זאת, מדובר בתוספת מבורכת למכשיר החדש של נינטנדו. לא נמסר מתי Rayman Legends Definitive Edition מתוכנן לצאת.

לבסוף הכריזה החברה על גרסת Switch למשחק הספורט האתגרי שלה, Steep. במשחק זה ניתן לחקור אזור פתוח באמצעות סנואובורד, חליפת דאיה, מצנח ריחוף ומגלשי סקי, ולהתחרות בחברים באתגרים שונים. המשחק זמין כבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ונותר כעת לראות איך יוביסופט תנצל את בקר השליטה המיוחד של ה-Switch כדי להפוך את חווית הספורט האתגרי לאינטואיטיבית יותר.

יוביסופט מצטרפת לכמה חברות גדולות שהביעו את תמיכתן ב-Switch, כמו אלקטרוניק ארטס ובתסדה. לצד משחקי יוביסופט, הובטחו לציבור הגיימרים משחקים ממותגים גדולים כמו פיפא, The Elder Scrolls ועוד. אין ספק כי נינטנדו מתאמצת למנוע את המצב אליו נקלעה הקונסולה הקודמת שלה, ה-Wii U, שפשוט לא קיבלה מספיק משחקים ממפתחי צד ג’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים