Huawei P10 ו-P10 Plus יושקו בין החודשים מרץ לאפריל

Huawei P10 Logo

ה-Huawei P10 ו-P10 Plus, צמד מכשירי הדגל הבאים פרי פיתוחה וייצורה של וואווי, ענקית הטכנולוגיה ואחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בעולם, וואווי, יושקו רשמית במהלך האביב הקרוב, בין החודשים מרץ לאפריל. כך מסר, לכאורה, נשיא חטיבת המובייל של החברה, ריצ’ארד יו, בדברים שפורסמו ברשת החברתית הסינית Weibo.

מלבד מועד ההשקה הייעודי של המכשירים, שעשויים להפוך רשמיים כבר במהלך תערוכת MWC 2016 או מעט לאחר מכן, עולה מן הדברים שפורסמו בסין כי דגם הפרימיום לסדרת המכשירים החדשה, הוא Huawei P10 Plus, יציע מסך קמור (כפי שהעיד דיווח קודם בנושא), זאת בעוד דגם ה-P10 הסטנדרטי יציע מסך “שטוח” סטנדרטי.

האם זהו ה-Huawei P10 Plus? (הדלפה)
האם זהו ה-Huawei P10 Plus? (הדלפה)

על פי דיווחים קודמים, מכשירי הדגל הבאים מבית וואווי, P10 ו-P10 פלוס, יביאו עימם מפרט מן השורה הראשונה הכולל את פלטפורמת העיבוד Kirin 960, זיכרון RAM בנפח הנע בין 4 ל-6 גיגה-בייט, יכולות טעינה אלחוטית, קורא טביעות אצבע שימוקם בחלקם הקדמי, נפח אחסון מירבי בסך 256 גיגה-בייט (עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD), מערך צילום כפול שפותח בשיתוף עם ענקית הצילום Leica, מסך ברזולוציית Quad HD ועוד.

מוקדם יותר החודש החלה ווואווי להפיץ הזמנות לקראת אירוע הכרזה שתקיים ב-26 לפברואר, כחלק מתערוכת MWC 2017. בשלב זה לא ידוע האם שם יבצעו צמד מכשירי הדגל את הופעת הבכורה או שמא תעדיף וואווי לקיים עבורם אירוע הכרזה ייעודי במועד אחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים