סמסונג מפרסמת צמד סרטונים העשויים לחשוף את מסך ה-Galaxy S8

האם זהו מסך ה-Galaxy S8? (מקור: יוטיוב, Samsung Display) האם זהו מסך ה-Galaxy S8? (מקור: יוטיוב, Samsung Display)

חטיבת המסכים של סמסונג, היא Samsung Display, הפיצה במהלך סוף השבוע האחרון צמד סרטונים בערוץ היוטיוב הקוריאני שלהם, ובהם נחשף מכשיר בעל צג Super AMOLED הכולל שוליים דקיקים ביותר, ועשוי להיות זה שיגיע בחלקו הקדמי של ספינת הדגל הבאה מבית סמסונג, Galaxy S8.

המכשיר המוצג בצמד הסרטונים שפרסמה החברה ומצורפים לכתבה זו, אמנם לא כולל כל מיתוג החושף מה הוא, אך בהחלט ייתכן כי מדובר באחד מן אבי הטיפוס לסמארטפון הדגל גלקסי S8. כפי שניתן לראות בסרטונים, בעוד המכשיר לא כולל בשול התחתון כפתור פיזי או קורא טביעות אצבע (כנראה יוטמע תחת פאנל התצוגה עצמו), מצליחה היצרנית לדחוס בשוליו הדקיקים בחלקו העליון מצלמת סלפי, חיישנים שונים וכן את אפרכסת השיחות.

לפני שנקפוץ למסקנה כי אכן מדובר ב-Galaxy S8, יש להדגיש כי על פי מרבית הדיווחים וההערכות, צפויים כלל מכשירי סדרת ה-S8 להביא עימם מסך הקמור מימין ומשמאל, זאת בניגוד לנראה בצמד הסרטונים. אף על פי כן, אלו מאשרים כי ביכולותיה הטכניות של סמסונג ליישם צג בעל שוליים דקיקים ביותר כפי שצפוי להגיע במכשירי הדגל הבאים של החברה הקוריאנית, כך על פי רובם המכריע של הדיווחים, השמועות וההדלפות עליהם שמענו עד עתה.

ומה דעתכם בנושא – האם נמצא לפנינו ה-Galaxy S8 בכבודו ובעצמו או שמא מדובר רק בצג ה-Super AMOLED שיגיע עימו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים