דיווח: מחשבי המקבוק פרו יעודכנו עם מעבדי הדור השביעי של אינטל במהלך 2017

מקבוק פרו 2016

מחשבי המקבוק פרו של אפל צפויים לקבל שדרוג במהלך הרבעון הרביעי של 2017, זאת כשנה לאחר שהכריזה אפל על דור המחשבים הניידים הנוכחי, כך עולה מתוך הערכותיו של אנליסט אפל המוכר מינג צ’י-קאו, לפיו תשלב החברה במחשביה את שבבי העיבוד האחרונים מבית אינטל מהדור השביעי.

מחשבי המקבוק פרו החדשים של אפל הוצגו בחודש אוקטובר האחרון (2016) כאשר הם משלבים לראשונה את ה-Touch Bar – פס מגע אינטראקטיבי הממוקם בין המסך למקלדת המחשבים הניידים ומאפשר התממשקות לאפליקציות לשם ביצוע פעולות שונות האמורות להפוך את חווית השימוש במחשב לנוחה יותר.

ההשקה של מחשבי המקבוק פרו החדשים נעשתה טרם הספיקה אינטל להשיק את דגמי מעבדיה החדשים מהדור השביעי (Kaby Lake) ועל כן שולבו במחשבים מעבדי הדור השישי (SkyLake) של החברה בלבד. כעת, משהשיקה אינטל את המעבדים החדשים במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017, תוכל אפל לשלבם בדגמים העתידיים של מחשביה.

על פי קאו, תחל אפל בייצור ההמוני של המחשבים החדשים כבר ברבעון השלישי של השנה, כאשר דגמי ה-15 אינץ’ של המקבוק פרו צפויים לקבל אפשרות רכישה נוספת של מחשב בעל זיכרון עבודה (RAM) מורחב בנפח 32 גיגה-בייט. הדור הנוכחי של מחשבים מציע אפשרות שדרוג מירבית לזיכרון בנפח 16 גיגה-בייט בלבד.

עוד מוסיף האנליסט כי מחשבי המקבוק של אפל בעלי מסך ה-12 אינץ’ יקבלו גם הם שדרוג לדור השביעי של מעבדי אינטל כבר במהלך הרבעון השני של 2017, כאשר גם במקרה של דגמים אלו, צופה קאו כי אפל תשלב אפשרות הרחבת זיכרון גבוהה יותר של עד 16 גיגה-בייט (בהשוואה ל-8 גיגה-בייט הזמינים כיום).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים