אנדרואיד 7.0 תגיע למכשירי Galaxy S6, Note 5 וסדרות נוספות של סמסונג

מרכז ההתראות ובחירת מצבי שימוש באנדרואיד 7.0 על מכשירי ה-Samsung Galaxy מרכז ההתראות ובחירת מצבי שימוש באנדרואיד 7.0 על מכשירי ה-Samsung Galaxy (תמונה: Samsung)

לאחרונה החלה סמסונג להפיץ את עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 לבעליהם של מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge, כאשר הראשונים לקבל את העדכון היו הרשומים לתכנית הבטא של החברה. כעת חושפת החברה באופן רשמי כי החלה בשליחת העדכון מהאוויר (OTA) כבר ב-17 בינואר, כאשר דגמים נוספים בסדרת ה-Galaxy צפויים לקבל את העדכון עד תום המחצית הראשונה של שנת 2017.

בין המכשירים אותם מציינת סמסונג ברשימת הדגמים שיקבלו את העדכון לאנדרואיד 7.0 ניתן למצוא את הבאים:

בסמסונג מציינים כמה מהחידושים שיוצגו בגרסה המעודכנת של מערכת ההפעלה, בהם עדכון הצד הויזואלי של תפריטי המכשיר ומצב ה-Multi Window, שיאפשר ויסות נוח יותר בין שני חלונות אפליקציה המוצגים בו זמנית על גבי המסך לצד אפשרות הצפה של עד 5 בועיות נוספות של אפליקציות שירחפו על המסך ויאפשרו צפייה בו זמנית בעד 7 אפליקציות בסה”כ (יחד עם השתיים במצב Multi Window).

שינוי נוסף שמבצעת סמסונג בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה נקרא Performance Mode, המאפשר גישה נוחה יותר להגדרות שימוש במשאבי המערכת דרך 4 אופציות שונות: High Performance, שמאפשר שימוש בהגדרות התצוגה המתקדמות ביותר במכשיר, Optimized Mode, המאפשר חיסכון בסוללה ומתאים לשימוש יומיומי, Game Mode, המציף כלים שונים הזמינים עבור המשתמשים בזמן משחק ו-Entertainment Mode, המחדד את צדדי התמונה והקול במכשיר.

העדכון צפוי להגיע בהדרגה למכשירים, כך שייתכן כי ייקח מעט זמן עד שיראו אותו המשתמשים בישראל. חשוב לציין כי בשלב זה רק דגמי ה-Galaxy S7 וה-S7 Edge כבר החלו לקבל את העדכון, בעוד הדגמים האחרים המצויינים ברשימה מעלה יקבלו אותו עד תום חודש יוני 2017, על פי הבטחתה של סמסונג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים