דיווח: מחירו של ה-Lenovo Moto G5 Plus יעמוד על כ-300 דולר

ההזמנה של מוטורולה לאירוע ההכרזה ב-MWC מציגה טלפון על רקע ירוק

מוקדם יותר החודש הודיעה מוטורולה, חטיבת הסמארטפונים מבית ענקית המחשוב הסינית לנובו, כי תקיים אירוע הכרזה במסגרת תערוכת המובייל השנתית הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017. כעת, קצת יותר מחודש לפני יריית הפתיחה של התערוכה, דולפים לרשת פרטים חדשים אודות אחד מן המכשירים הצפויים להפוך רשמי במסגרת האירוע, הוא Moto G5 Plus.

על פי הפרטים שעולים מן ההדלפה החדשה, ה-G5 Plus כמו גם דגם ה-Moto G5 שככל הנראה יהפוך לרשמי לצידו, יעלו על גבי מדפי החנויות כבר במהלך חודש מרץ הקרוב, זמן קצר ביותר לאחר המועד בו צפויים להפוך השניים לרשמיים, בתאריך ה-26 בפברואר.

מחירו של דגם ה-Moto G5 Plus, לטענת דיווח של אתר Android Headlines, יעמוד על כ-300 דולר, הם שווי ערך לכ-1,150 שקלים ללא עלויות מיסים ושילוח, כאשר בהודו יהיה מחירו אף נמוך יותר. עוד עולה מתוך הדיווח כי המכשיר יוצע לרכישה בצבעים שחור, כסוף וזהב.

עוד מאשר הדיווח את מפרטו הטכני של המכשיר כפי שזה נחשף מוקדם יותר החודש ומוסר כי זה ישלב: מסך Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD לצד מפרט הפונה לשוק הביניים שבראשו עומדת פלטפורמת העיבוד Snapdragon 625, הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.0GHz יחד עם מאיץ גרפי (GPU) מדגם Adreno 506.

לצד מערכת השבבים הנ”ל, נמצא ב-Lenovo Moto G5 Plus זיכרון RAM בנפח 4GB, רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט יחד עם אפשרות הרחבה דרך כרטיס microSD וסוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת 3,080mAh, העשויה לתמוך בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0.  צמד המצלמות שיגיעו עם המכשיר יציעו רזולוציה של 13 ו-5 מגה פיקסל, זאת עבור מערך הצילום הראשי והמשני, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים