אלו עשרת המשחקים הנמכרים ביותר ב-2016 בארצות הברית

קבוצת NPD שחררה דו”ח המסכם את 2016 בגיימינג, עם נתונים רבים אודות המשחקים שנמכרו השנה והצצה להרגלי הקניה של הגיימרים בארצות הברית. לראשונה נראה כי הדו”ח כולל גם נתוני מכירה של משחקים ברשת, ולא רק מכירה של עותקים פיזיים. כלומר, הדו”ח מציג תמונה מדויקת מאי פעם להעדפותיהם של השחקנים.

המשחקים הנמכרים ביותר בארה”ב לשנת 2016 (כל הפלטפורמות):

  1. Call of Duty: Infinite Warfare
  2. Battlefield 1
  3. The Division
  4. NBA 2K17
  5. Madden NFL 17
  6. Grand Theft Auto V
  7. Overwatch (אין מידע על Battle.net)
  8. Call of Duty: Black Ops III
  9. FIFA 17
  10. Final Fantasy XV

למעט רשימת המשחקים הנמכרים ביותר, דוח ה-NPD גורס גם כי 2016 הציגה ירידה בכמה מדדים. ב-2016 היתה ירידה של 15 אחוזים במכירת משחקים וההכנסות ממכירות קונסולות ירדו ב-20 אחוזים. עם זאת, בפרסום אחר של ה-NPD בשיתוף עם ESA (ארגון תוכנות הבידור האמריקאי) נרשמה עליה בהכנסות הכוללות של תעשיית הגיימינג:  30.4 מיליארד דולרים בסך הכל, לעומת 30.2 מליארד דולרים ב-2015.

נשיא ארגון ה-ESA אמר:

2016 היתה שנה ענקית נוספת עבור תעשיית הבידור האלקטרוני. החדשנות והיכולת של התעשיה לעורר ולענג מיליארדי גיימרים ברחבי העולם הובילה לשבירה של שיא חדש מבחינת ביצועים. ברכותינו למפתחים, מספרי הסיפורים, היוצרים והמשקיעים שעבודתם הגדירה את מובילי תעשיית הבידור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים