צפו בוידאו: גיימפליי מרשים לשחקן יחיד מ-Ghost Recon Wildlands

יוביסופט חשפה סרטון מרשים ממשחק האקשן הטקטי Ghost Recon Wildlands, שעתיד להגיע לחנויות בחודש מרץ. בסרטון, שאורכו למעלה מעשרים דקות, ניתן להתרשם מהגרפיקה במשחק, ממגוון כלי הנשק, ובעיקר מהמשחקיות המגוונת הכוללת התגנבות, ירי, איסוף מידע ותיאום עם הצוות שלכם. הקטע מדגים משחקיות לשחקן יחיד.

הסרטון נפתח בסיום של משימה כלשהי, ופינוי במסוק יחד עם הצוות. יערות הפרא של Wildlands נחשפים ככל שהמסוק מטפס גבוה יותר, ומכסים את האופק בנוף עוצר נשימה. השחקן מתקרב מדי פעם לקרקע, ואנו רואים כי העצים מפורטים מאוד, למרות הכמות הבלתי נתפסת שלהם על המסך. לאורך הטיסה, הצוות שנשלט על ידי המחשב מגיב לאירועים שקורים על הקרקע.

לאחר מכן השחקן נוחת בסמוך למחנה אויב שאליו הוא מתכוון להסתנן. זאת הזדמנות להראות לנו את מנגנון ההתגנבות של Wildlands, כאשר השחקן עושה את דרכו בין הצללים והבקתות במחנה תוך מאמץ ניכר שלא לעורר תשומת לב. לאחר התחמקות מהסיור במחנה, השחקן מנטרל את משבש התדרים המופעל במקום, ומרים לאוויר רחפן בשלט רחוק.

האקשן עומד להתחיל. מתוך הסרטון החדש של Ghost Recon Wildlands

זמן קצר לאחר מכן, מאתר השחקן את מטרתו – כוהנת כלשהי שאותה עליו לחלץ מהמחנה העוין. האקשן מתחיל: השחקן מרסק את הרחפן בצד השני של המחנה כדי לעורר בלבול, ואז תוקף את היעד יחד עם חבריו לצוות. ראויה לציון האפשרות לסנכרן ירי בין כמה חברי צוות, כדי לוודא שהאויבים נופלים בו זמנית ללא אפשרות להזעיק עזרה. בשלב זה השחקן סופג נזק, אך הקריין מבהיר שברמת קושי גבוהה יותר, כל כדור יהרוג אתכם.

לסיום, הצוות מחלץ את הכוהנת ומטפס לג’יפ שנמצא במקום. זה הזמן לשים גז ולהימלט תחת אש חיה. מסתבר שכעת גם כוח צבאי מקומי מצטרף לחגיגה ומנסה להרוג את השחקן, שמנווט את הג’יפ בין שבילי הבוץ הריאליסטיים במחנה האויב. לבסוף, אחרי מאבק רכוב סוער ועתיר עופרת, הצוות מגיע למקום מבטחים.

הסרטון מדגים כמה מנגנונים מעניינים. ניתן לבצע ירי מגוף ראשון, ולהתגנב מגוף שלישי. השליטה בכלי הרכב נראית מוצלחת. הגרפיקה מצויינת, והמשחק כולל מעגל יום ולילה ומערכת מזג אוויר שיחדיו מספקים אווירה משכנעת ונראים נהדר. אם יוביסופט אכן תספק את הסחורה, ייתכן ש-Wildlands יהיה אחד ממשחקי האקשן הטקטיים המוצלחים שראינו לאחרונה.

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands מתוכנן לצאת ב-7 במרץ עבור המחשב האישי, PlayStation 4 ו-Xbox One. טרם יציאת המשחק תיערך בדיקת בטא בהשתתפות השחקנים, שניתן להירשם אליה כבר עכשיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים