להיט בדרך? ה-Switch של נינטנדו אוזלת ביפן בתוך יום אחד

קונסולת נינטנדו סוויץ'

הקונסולה החדשה של נינטנדו, ה-Switch, עדיין לא הושקה. עם זאת, המלאי שהוקצה לחנויות למכירה המוקדמת הולך ואוזל, וכעת מגיעים דיווחים גם מיפן אודות כמה חנויות רשת גדולות שמכרו מראש את כל המלאי בתוך יום אחד בלבד. האפשרות להזמין מראש את הקונסולה נפתחה ביום שישי האחרון, וביום שבת כבר דווח על מספר רשתות שבהן אזל המלאי.

החנויות שדיווחו כי המלאי אזל הן חנויות רשת מוכרות כמו אמזון יפן, יודובאשי (Yodobashi Camera), אדיון (Edion), וביקאמרה (Biccamera). נכון לעת עתה, לא ניתן יותר להזמין את ה-Switch בחנויות אלו, בין אם מדובר בגרסה האפורה או הצבעונית.

נמכר: ה-Switch אוזלת מהחנויות עוד לפני שהושקה

המגרש הביתי של נינטנדו בדרך כלל אוהד את מוצרי החברה, שרושמת הצלחות מרשימות ביפן פעם אחר פעם. על כן, בהלת הגיימרים להזמין מראש את המכשיר הבא של החברה אינה מפתיעה, אולם המהירות בה אזל המלאי בהחלט מרשימה. מצד שני, גם בארצות הברית דיווחה רשת GameStop על מכירת כל המלאי של קונסולת ה-Switch מראש.

על אף הביקורת שעולה לאחרונה נגד המכשיר החדש של נינטנדו, בדגש על החומרה, משחקי ההשקה ומדיניות הרשת של החברה, ניכר כי הגיימרים עדיין מוכנים לשלם מראש ולהתחרות על יחידות של המכשיר שעדיין לא הושק. האם נינטנדו בדרכה להפיק עוד להיט כמו ה-Wii?

ה-Switch מתוכננת להגיע לחנויות ב-17 במרץ במחיר $299 (ארה”ב).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים