דיווח: Google Pixel 2 יגיע עם מפרט משופר ותג מחיר גבוה יותר

Google Pixel (צילום: גאדג'טי) Google Pixel (צילום: גאדג’טי)

מכוונת גבוה: סדרת מכשירי הדגל הבאה מבית גוגל, שסביר כי תקרא Google Pixel 2, תעלה על גבי מדפי החנויות עם תג מחיר הגבוה לכל הפחות ב-50 דולר בהשוואה למכשירי הדגל הנוכחיים מבית ייצורה, Google Pixel ו-Pixel XL, שנמכרים כיום במחיר התחלתי של 649 דולר. כך טוענים מקורותיו של אתר הטכנולוגיה 9to5google בדיווח שהתפרסם מוקדם יותר השבוע.

על פי פרטי הדיווח, ענקית החיפוש האמריקאית בוחנת כבר בימים אלו מספר גרסאות אב-טיפוס לסדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, כאשר כל אחת מהן מציעה שבב עיבוד מדגם שונה, ביניהם נמצא שבב מסדרת Snapdragon 83X ואף שבב מבית אינטל. דגם נוסף של המכשיר, כך נמסר, מכיל שבב אשר עשוי להיות מפותח ומעוצב על ידי גוגל בכבודה ובעצמה, באופן דומה לפיתוחה של סדרת שבבי Apple A מבית יצרנית המובייל והמחשוב מקורפטינו, אפל.

כמו כן, נמסר כי ב-Pixel 2 ו-Pixel 2 XL תתמקד גוגל ביכולות צילום משודרגות שיאפשרו לתוצאות צילום טובות במיוחד בתנאי תאורה לקויים. נוסף על כך, יגיעו המכשירים עם עמידות משופרת בפני מים ואבק. מלבד שני מכשירים אלו, שצפויים להוביל את הסדרה בשוק הסמארטפונים הגבוה, מוסר הדיווח כי היצרנית עובדת על דגם נוסף שיתפשר על מפרט טכני חלש יותר בעבור תג מחיר נמוך.

חשוב לציין כי דור מכשירי הדגל הבא של גוגל נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים למדי ושלל הפרטים המצויינים מעלה עשויים ואף צפויים להשתנות עם חלוף הזמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים