הדלפה חדשה מעידה: Android Wear 2.0 והשעונים החכמים של גוגל ו-LG יוצגו ב-8 לפברואר

LG Watch Style (הדלפה) LG Watch Style (הדלפה)

ענקית הטכנולוגיה והחיפוש האמריקאית, גוגל, ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית LG, הקדימו את אירוע ההכרזה וההשקה הרשמי לצמד השעונים החכמים שפותחו ע”י השתיים, הם LG Watch Style ו-Watch Sport, וכן את השקתה הרשמית של מערכת ההפעלה לעולם המחשוב הלביש Android Wear 2.0, לתאריך ה-8 בפברואר, יום רביעי, כך מעדכן המדליף המוכר אוון בלאס בציוץ מחדש אותו פרסם ליל אמש.

בלאס לא משתף בפרטים נוספים אודות ההשקה, שנמצאת במרחק ימים ספורים מאיתנו, שכן מרבית הפרטים אותם יש לדעת כבר נחשפו במספר רב של הזדמנויות: צמד השעונים פותח במסגרת שיתוף פעולה בין שתי יצרניות הטכנולוגיה בהתנהלות דומה לסדרת מכשירי הנקסוס המוכרת. הראשון מבין השניים, Watch Style, יביא עימו מפרט צנוע הכולל מסך בגודל 1.2 אינץ’ וברזולוציית 360X360 פיקסלים, זיכרון RAM בנפח 512MB, סוללת 240mA, רכיב אחסון בסך 4GB ותמיכה ב-WiFi ובלוטות’ בלבד.

הצצה לאחור

ה-Watch Sport, מנגד, יביא עימו מפרט חזק יותר משמעותית הכולל צג OLED בגודל 1.38 אינץ’ וברזולוציית 480X480 פיקסלים, 768MB RAM, סוללת 430mAh, זיכרון אחסון בנפח זהה ותמיכה בשלל קישוריות אלחוטיות: בלוטות’, WiFi ודור 3/4. מחיר ה-LG Watch Style ו-Watch Sport יעמוד על 249 ו-349 דולר, בהתאמה.

חרף ההערכה ששני השעונים יוכרזו ויושקו רשמית כבר במהלך השבוע הקרוב, נמסר כי LG תציג אותם על גבי הדוכן שלה בתערוכת המובייל השנתית הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017, במסגרתה היא גם צפויה להציג את מכשיר הדגל הבא שלה, LG G6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים