פטנט חדש של אפל מתאר רצועת סוללה ייחודית לשעון ה-Apple Watch

רצועת טעינה חכמה (תמונה: USPTO) רצועת טעינה חכמה (תמונה: USPTO)

אפל עובדת בימים אלו על רצועות חדשות לשעון ה-Apple Watch שיסייעו למשתמשיו להטעין את סוללתו בזמן שהם עונדים אותו על גבי פרק כף היד שלהם, כך עולה מתוך תיאורו של פטנט חדש שאושר לאפל מטעם משרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) ופורסם במהלך סוף השבוע האחרון.

את הפטנט, שכותרתו “מנגנון טעינה עבור מכשירי מחשוב לביש“, הגישה היצרנית לפני כשנה וחצי, במהלך חודש יולי 2015, ובו מתארת החברה מנגנון ייחודי שכולל סוללה בנפח שאינו ידוע שמסוגל להתלבש על גבי רצועות קיימות או לחילופין להגיע מובנה ברצועות חדשות. בעת חיבור המנגנון או הרצועה שמכילה אותו לשעון ה-Apple Watch, תטעין הרצועה את השעון באופן רציף תוך כדי ענידתו על יד המשתמש.

רצועת טעינה חכמה (תמונה: USPTO)
רצועת טעינה חכמה (תמונה: USPTO)

טעינת השעון דרך המנגנון החדש מסתמכת על אותה טכנולוגיית הטעינה האלחוטית שבאמצעותה נטענים כיום שלל דגמי ה-Apple Watch, כך שאין צורך בחיבור פיזי בין השניים. כאשר השעון נטען על ידי הסוללה שברצועה, מסוגל המנגנון לזהות האם המשתמש עונד אותו ובהתאם לכך להחליט האם להטעין במלוא העוצמה או פחות מכך, זאת על מנת למנוע את התחממות הרצועה על גבי פרק כף היד של המשתמש.

מלבד זאת, כולל המנגנון המתואר בפטנט משטח טעינה ייחודי שיתלבש על גבי משטח הטעינה של שעון ה-Apple Watch, ובכך יאפשר למשתמש להטעין את השעון ובו זמנית להטעין את רצועת הסוללה בעלת המנגנון הייחודי. את הרצועה ניתן יהיה להטעין גם דרך מחבר ייעודי.

ומה דעתכם על רצועת הסוללה – הייתם רוצים לראות את הפטנט הופך לכדי מוצר אמיתי? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים