הדלפה חדשה מציגה את ההבדלים בין ה-Galaxy S8 ל-S8 Plus

כך יראה, על פי ההדלפות והשמועות, ה-Galaxy S8 (מקור: Twitter) כך יראה, על פי ההדלפות והשמועות, ה-Galaxy S8 (מקור: Twitter)

מכשירי הדגל הבאים מבית סמסונג מסרבים לרדת מן הכותרות, ולאחר שזכינו לראות לא מעט תמונות המציגות את דגם ה-Galaxy S8 ממגוון זוויות, עם מסך נטול שוליים (או Infinity כפי שעשויה היצרנית לכנות אותו) ומבנה עשוי זכוכית. כעת, סוף כל סוף, מוצאות דרכן אל הרשת תמונות חדשות המציגות כיסויים המיועדים לכאורה לשני דגמי, ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, ומאפשרות לנו לבחון את השינויים המהותיים בין השניים.

על פי התמונה, שמצורפת מתחת לפסקה זו, ניתן לראות כי בין הגלקסי S8 ל-S8 פלוס אכן יהיו הבדלי גודל מסך משמעותיים למדי, כאשר הראשון מבין השניים צפוי להציע צג קמור בגודל 5.7 אינץ’ בעוד הנותר יביא עימו מסך 6.2 אינץ’ ענק שיכניס את סדרת ה-S של סמסונג לשוק הפאבלטים המוגדלים שפונים למשתמשי השוק הגבוה.

כיסוי מודלף ל-Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus
כיסוי מודלף ל-Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus

עוד ניתן לאשר דרך ההדלפה החדשה כי בגב צמד המכשירים אכן ימצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שעשוי אף לשמש ככפתור בית. משמאלו נמצא את חיישן הצילום הראשי לצד פלאש LED ומד דופק.

על פי כל הידוע לנו עד כה, צפויים צמד המכשירים להגיע כשבליבם פועמות אחת ממערכות השבבים Exynos 8895 או Snapdragon 835, הפונות שתיהן לשוק הגבוה. אל אלו יצטרף זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט, סוללות בנפח 3,250mAh ו-3,750mAh עבור דגם ה-S8 ו-S8 פלוס, בהתאמה, עמידות בפני מים אבק בתקן IP68, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C ועוד.

על צמד המכשירים צפויה סמסונג להכריז בין סוף חודש מרץ לאמצע חודש אפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים