שמועה: Huwaei P10 Plus עשוי להציע למשתמשיו 8GB RAM

Huawei P10 Plus (הדלפה) Huawei P10 Plus (הדלפה)

פאבלט הדגל הבא מבית וואווי, הוא כמובן ה-Huawei P10 Plus, עשוי להגיע למשתמשיו עם זיכרון RAM בנפח מקסימלי שעומד על לא פחות מ-8 גיגה-בייט, כך לכאורה על פי רשת חנויות סלולר ספרדית בשם Phone House שהעלתה את עמוד המוצר של המכשיר לאתר האינטרנט שלה. רכיב ה-RAM בנפח הגבוה למדי שנראה באתר הרשת הספרדית אינו עומד בקנה אחד מול דיווחים קודמים בנושא זה, שהעידו מרביתם על כך שוואווי תשלב בדגם ה-P10 Plus זיכרון RAM בנפח שינוע בין 4 ל-6 גיגה-בייט “בלבד”.

עוד עולה מתוך האתר ובהתאם לדיווחים קודמים כי המכשיר יציע למשתמשיו מסך Quad HD בגודל 5.5 אינץ’, רכיב אחסון פנימי בנפח של 256 גיגה-בייט, מערך צילום כפול בעל שני חיישני 12 מגה פיקסל ופלאש LED, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועוד. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-P10 Plus כמו גם על דגם ה-P10 היא אנדרואיד 7.0 נוגט.

חרף הדברים הרשומים מעלה, יש לקחת בחשבון כי מפרטם הטכני של סמארטפונים העולה לאתרי קמעונאות כאלו ואחרים אינו מתבררים בכלל המקרים כנכון, כך שבהחלט ייתכן ואף סביר שה-Huawei P10 Plus יציע למשתמשיו מפרט שונה מזה המוצג פה.

על סדרת הדגל Huawei P10 תכריז היצרנית באופן רשמי באירוע שתערוך ב-26 לפברואר כחלק מתערוכת MWC 2017, כאשר מחיריהם לצרכן יעמוד על החל מ-3,488 יואן סיני לדגם הבסיסי והזול ביותר, ו-5,688 יואן סיני לדגם היקר ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים