דיווח: LG G6 יגיע עם סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת הגדולה מקודמו ב-14%

תמונת יח"צ מודלפת של LG G6 (קרדיט: The Verge) תמונת יח”צ מודלפת של LG G6 (קרדיט: The Verge)

מכשיר הדגל הבא מבית ענקית הטכנולוגיה LG Electronics ייחשף ביום ראשון, ה-26 בפברואר, במסגרת האירועים המקדימים לתערוכת המובייל MWC 2017 בברצלונה, וצפוי להציג מספר שינויים משמעותיים על פני דור המכשירים הקודם. אתר ETnews הקוריאני מצטט את דבריו של בכיר באחת מספקיות הסלולר בקוריאה, לפיו תשולב ב-LG G6 סוללה בקיבולת של 3,200mAh, הגדולה ב-14% מסוללת ה-2,800mAh ששולבה ב-LG G5 בשנה שעברה.

ב-LG כבר חשפו מספר שינויים שיגיעו באופן רשמי למכשיר הדגל G6 מאוחר יותר החודש, בהם מתיחת המסך והגדלת הרזולוציה שלו ושילוב של מערך אודיו מתקדם הדומה לזה שהופיע בדגם ה-LG V20 בשנה שעברה. עם ה-LG G6, נדמה כי האסטרטגיה של החברה היא להמשיך להעניק לצרכנים את מה שהם מבקשים, ובמקום ניסיון של LG להחזיר את מערך המודולים, תשלב החברה מבנה מתכת אחיד העמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, שימנע את יכולת החלפת הסוללה במכשיר.

טיזר שחשפה LG עצמה כבר ציין את השיפורים אותם מתכננת החברה בצד הסוללה, כך שהדיווח הנוכחי מקבל אמינות נוספת בעקבותיו, אם כי עדיין לא ברור האם אכן תבחר לשלב ב-G6 דווקא סוללת 3,200mAh או שמא נזכה לקיבולת מעט גדולה (או קטנה) יותר. על פי הטיזר האחרון של החברה בנושא, ה-LG G6 יגיע עם “יותר מיץ. לדרך” (More Juice. To Go).

טיזר למכשיר LG G6 עם דגש על יותר מיץ בסוללה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים